سلام

بارها در سخنان شما چه در زمان ورود به وزارتخانه چه در سخنرانی ها و جلسات مختلف شنیدیم که در انتصابات آموزش و پرورش چه در سطح وزارت و چه استانها افرادی را منصوب می کنید که برنامه های دولت را قبول داشته باشند مورد تایید حامیان دولت باشند.

جناب وزیر

چرا در استان خراسان جنوبی این مهم اجرا نمی شود ؟

مگر ستاد دکتر روحانی که دارای جایگاه خاصی نزد  دولت و هواداران دولت است ۴ گزینه به طی یک نامه به شما معرفی نکرد؟ آیا این تعداد گزینه که تمام آنها از افراد خوشنام و دارای تجارب ارزنده مدیریتی در سطوح مختلف دستگاه تعلیم و تربیت هستند کافی نبود؟

مگر استاندار خراسان جنوبی طی نامه ای به شما تاکید نکرد خواست قاطبه فرهنگیان استان گزینه حامیان دولت هست؟

مگر بارها توسط حامیان دولت و استانداری خدمت جنابعالی و مدیر کل حوزه وزارت و مشاورین جنابعالی به عرض نرسید که فقط ۴ گزینه حامیان دولت مورد تایید هستند و گزینه های دیگر مورد تایید حامیان دولت نیستند ؟

جناب وزیر مگر  تشکلهای  مورد قبول وزارت  آموزش و پرورش  گزینه های ستاد دکتر روحانی را تایید  و حمایت نکردند؟

جناب وزیر

چرا علیرغم تمام این گزینه ها متاسفانه وزارت به سمت گزینه ای می رود که نه تنها مورد تایید حامیان دولت و استانداری نیست بلکه به لحاظ کاری نیز اعتقادی به دولت ندارد.

جناب بطحایی

در وزارت آموزش و پرورش چه خبر است؟

چرا با بعضی اقدامات باعث شرمندگی فرهنگیان حامی دولت نزد فرهنگیان معزز استان می شوید که در انتخابات سال گذشته خیل عظیمی از آنها در ستادهای دکتر روحانی شبانه روزی تلاش کردند .

نه جناب وزیر

این حق دولت نیست

این حق حامیان دولت نیست

این حق نماینده عالی دولت در استان نیست

جناب وزیر

امیدواریم پاسخ به این سوالات از جناب حضرتعالی برای حامیان پرشور دولت در استان قانع کننده باشد

امیدواریم ضمن محترم شمرده شدن حامیان دولت و ستاد دکتر روحانی و نماینده عالی دولت در استان توسط وزارت آموزش و پرورش با یک تصمیم درست و انتصاب گزینه حامیان دولت بر تمام این اما و اگرها پایان بخشیده شوید

بی شک حامیان دولت به خصوص فرهنگیان و ستادهای دکتر روحانی بر اساس تعهد و وظیفه اخلاقی که موجب حضور پرشور فرهنگیان استان در ایام انتخابات شد  این مهم را پیگیری کرده و  خواهند نمود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله