معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزیر ورزش و جوانان گفت: تعاملات اثربخش را از مدیرکل ورزش و جوانان در استان می‌خواهیم و اقدامات جزیره‌ای و منفرد باید به هم‌افزایی تبدیل شود.

جمشید تقی‌زاده روز شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: زیرساخت‌های موروثی و ناکارآمد را به زیرساخت‌های مدرن و مبتنی بر اهداف مقام عالی وزارت تبدیل می‌کنیم.

وی یادآور شد: معاون اول رئیس جمهوری وزیر ورزش و جوانان را که شخصیت بزرگی است به عنوان جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان خراسان جنوبی تعیین کردند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: دکتر سلطانی فر مدیری توانمند، پیگیر و ساعی است و نقش ویژه ای را در توسعه زیرساخت‌های مختلف خراسان جنوبی می تواند داشته باشد.

وی در ادامه سخنانش گفت: بنده فردی را که به عنوان مدیرکل تعیین می کنم، سابقه تشریفاتی برایش قائل نیستم و ممکن است ۲ هفته دیگر بدون اطلاع قبلی به استان بیایم و بازدیدهایم را انجام دهم.

تقی‌زاده اظهار داشت: پایش مدیریتی را در عملکرد مدیران قائل هستیم و نمی گذاریم که مدیر به حال خودش رها شود.

وی افزود: مهران سرپرست مدیرکل سابق ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز شایستگی‌های خوبی دارد که در حوزه معاونت از تجربیات ایشان استفاده می‌کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: استان خراسان جنوبی مهد مفاخر و استانی تاریخی است که در عرصه ورزش هم اسطوره‌های خوبی داشته و خوش درخشیده است.

وی گفت: با وجود اینکه در بعضی جاها ورزش‌های سنتی به فراموشی سپرده می‌شود اما خراسان جنوبی جایگاه ویژه دارد و از استان‌های پیشتاز در حفظ و ترویج ورزش‌های سنتی است.

در این آیین حسین عزیزی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی معرفی و از خدمات مهران سرپرست تجلیل شد.

سرپرست اردیبهشت سال گذشته به این سمت منصوب شده بود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله