ایزدخواه گفت: مراسم تکریم مهندس زینلی چهره  ملی ماندگار صنعت خراسان جنوبی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در بیرجند برگزار می شود.
محمدمهدی ایزدخواه در نشست خبری تکریم ملی چهره ماندگار صنعت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های بنیاد ملی نخبگان تکریم نخبگان و کارآفرینان برتر و استفاده از تجربه آنها است، اظهار کرد: باید برای جوانان و دانشجویان الگوهای ملی برتر را معرفی کنیم، یکی از افراد موفق و تاثیرگذار در کارآفرینی استان «سید محمدحسین زینلی» رئیس کارخانه کویرتایر بیرجند است که به عنوان چهره ماندگار صنعت استان معرفی و تکریم خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارتقای منزلت اجتماعی و مهارت های حرفه ای جامعه نخبگانی از برنامه های بنیاد نخبگان است، افزود: رمز موفقیت کارآفرینان برتر استان باید برای جوانان و دانشجویان در جامعه بیان شود.

رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی، استفاده از توان مردمی، پشتکار و تلاش فراوان، نوآوری و اهمیت به نخبگان را از خصوصیات چهره ماندگار صنعت خراسان جنوبی عنوان کرد و گفت: این مراسم با همکاری دانشگاه صنعتی بیرجند در روز دهم تیرماه همزمان با روز صنعت و معدن در فرهنگسرای شهر بیرجند برگزار می‌شود.

ایزدخواه با اشاره به اینکه اعتماد به نفس ملی و اراده قاطع برای رسیدن به موفقیت از ملاک های انتخاب چهره ماندگار صنعت است، اظهارداشت: لذا کسانی که با اعتماد به نفس برای رسیدن به اهداف قاطع تلاش کردند را باید تکریم کرد.

 

وی با بیان اینکه برخی افراد در چارچوب منافع ملی در در زمینه کارآفرینی و اشتغال در کشور پرتلاش بودند اما شناخته شده نیستند که باید اینها به جامعه معرفی شود، گفت: نقش رئیس شرکت کویر تایر استان در تولید ناخالص داخلی استان و اعتقاد به توان داخلی استان برجسته است.

 

ایزدخواه گفت: ایجاد امید و امیدافرینی در جامعه یکی‌از اهداف برگزاری این مراسم است.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور