♻️استاندارخراسان جنوبی که در جلسه ستاد راهبری مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که در شهرستان سرایان برگزار شده بود سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: مدیران شهرستانی با توجه به منابع مالی که در اختیار دارند پروژه های اقتصاد مقاومتی که دارای ماهیت توسعه ای هستند را در این شهرستان اولویت بندی و اجرایی کنند.

?استاندارخراسان جنوبی، به تغییر رویکرد دولت در بودجه سال ۹۷ اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این امر لازم است که مدیران شهرستانی نیز با در نظر گرفتن این تغییرات با استفاده از منابع داخلی در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش کنند.

?وی جلوگیری از خروج منابع مالی از استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: یکی از مواردی که باید در نظر گرفت جلوگیری از خروج منابع مالی از استان و بکارگیری آنها در توسعه استان و شهرستان است.

?مقام عالی دولت در استان، تصریح کرد: با تکیه صرف بر این اعتبارات عمرانی نمی توان به اهداف توسعه ای دست یافت از این رو لازم است با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت هایی که در شهرستان وجود دارد و با هم پوشانی وهم افزایی با عزمی همه جانبه در این زمینه تلاشی جدی صورت گیرد.

?مروج الشریعه، به روشهای نوین علمی و تکنولوژیکی در اداره امور بخش های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: ادامه مسیر سنتی گذشته دیگر پاسخگوی نیاز روز نیست و توسعه زیرساخت ها و عمران و آبادانی بدون در نظر گرفتن شرایط جدید و بکارگیری علم روز غیر ممکن خواهد بود.

?وی استفاده از منابع بانکی برای توسعه زیرساخت ها را از رویکردهای جدید بودجه ای در سال ۹۷ ذکر کرد و ادامه داد: تغییراتی که در این زمینه صورت گرفته نقطه عطفی است که رخ داده وامیدواریم در تلاشی همه جانبه که از سوی دولت و مجلس صورت می گیرد شاهد رسیدن به اهداف اقتصادی دولت باشیم.

?این گزارش حاکیست، در ادامه سفرهای شهرستانی استاندار خراسان جنوبی ظهر امروز استاندار خراسان جنوبی به شهرستان سرایان سفر و در جلسه ستاد راهبری مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که در مرکز این شهرستان برگزار شده بود به ایراد سخن پرداخت

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله