استاندار خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه امروز به دلیل شرایط خاصی که وجود دارد جناح بازی مشکلی را حل نمی‌کند، گفت: آشنایی با ضوابط کاری و حوزه مسئولیتی، داشتن انگیزه برای مسئولیت پذیری، حسن خلق و رفتار از مهم‌ترین مواردی است که در انتخاب فرمانداران و همکاران در خراسان‌جنوبی مد نظر خواهیم داشت.

حمید ملانوری، امروز شنبه ۱۷ آبان در مراسم تکریم و معارفه استاندار پیشین و جدید خراسان‌جنوبی با تقدیر از خدمات معتمدیان در خراسان جنوبی،  اظهار کرد: خداوند را سپاسگزارم که در بهترین ایام توفیق خدمت به بهترین مردم را نصیب من کرد.

وی افزود: بنا به اعتقاد شخصی و همچنین تاکیدات رییس جمهور رفتار ما در استان اعتدالی خواهد بود و توفیق واقعی خدمت به مردم است.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروز به دلیل شرایط خاصی که وجود دارد جناح بازی مشکلی را حل نمی‌کند، بیان کرد:  آشنایی با ضوابط کاری و حوزه مسئولیتی، داشتن انگیزه برای مسئولیت پذیری، حسن خلق و رفتار از مهم‌ترین مواردی است که در انتخاب فرمانداران و همکاران آتی در خراسان‌جنوبی مد نظر خواهیم داشت.

ملانوری با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) مبعوث شد تا مکارم اخلاقی را توسعه دهد، تصریح کرد: کار و خدمت در استان در راستای ریل گذاری انجام شده ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با تاکید بر عملیاتی کردن نظرات دولت برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های خراسان جنوبی،  افزود: خراسان جنوبی، استانی است که ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های عظیمی دارد و از طرفی دچار کمبودها و محرومیت‌هایی است، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های استان در گرو این است که دانش درست و برنامه ریزی مناسب برای استفاده از آن در کنار وحدت، همدلی و همراهی وجود داشته باشد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در وحدت نور خدا متجلی می‌شود، تصریح کرد: این استان شخصیت‌های برجسته‌ای دارد که از جایگاه ارزشمندی برخوردارند.

ملانوری با اشاره به توانایی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی  و شورای تامین فعال این استان، افزود: بزرگترین ظرفیت خراسان جنوبی، منابع انسانی آن است که در مسیر توسعه از ظرفیت و کمک همه آنان در قالب برنامه‌ریزی‌ها کمک خواهیم گرفت.

وی بر ظرفیت‌های مرز، معدن و کشاورزی به عنوان شاخصه‌های استان نام برد و گفت: همجواری این استان زرخیز با شش استان می‌تواند این استان را در حوزه گردشگری فرهنگی، علمی و به خصوص سلامت بهره‌مند کند.

استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: در ادامه روند توسعه و رو به رشدی که آقای معتمدیان پایه‌ریزی کرده‌اند،  و با شعار “خراسان جنوبی؛ تدبیر، تلاش و توسعه” فعالیت‌های خود را ادامه خواهیم داد.