#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی از برگزاری میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان در محل مصلاهای نماز جمعه خبر داد.
عباسعلی ملکی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب مردم از اولین میز خدمت سال جاری در مراسم نماز جمعه هفته قبل، به دستور استاندار خراسان جنوبی این میزها روز جمعه این هفته هم برپا می شوند.
?وی تصریح نمود: حسب دستور استاندار و به منظور تعمیم فرهنگ خدمت رسانی و ارتباط نزدیک و بدون واسطه و چهره به چهره مدیران با مردم و نیز آگاهی از مشکلات و پاسخگویی بی واسطه به سؤالات ، میز خدمت، این هفته نیز روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه در مصلاهای نماز جمعه شهرستان ها برگزار خواهد شد.
?مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری با تأکید بر این که این میز خدمت در راستای پاسخگویی مدیران به مردم در حوزه های مختلف برگزار می شود، اظهار داشت: به منظور پاسخ به مواردی همچون تأمین زیرساخت‌ها، نوع خدمات و به ویژه موضوع مردمی سازی یارانه ها، مدیران حوزه های راه و شهرسازی، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، منابع طبیعی و آبخیزداری، شهرداری، توزیع نیروی برق، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) ، جهاد کشاورزی، صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعزیرات حکومتی در این میزها حضور خواهند داشت.
?ملکی متذکر شد: میزهای خدمت از ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه در محل نماز جمعه بیرجند و سایر شهرستان ها برگزار می شود.
?شایان ذکر است؛ جمعه گذشته میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان با حضور مدیران در مرکز استان و شهرستان ها برگزار شد