رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مرکز استان به ۲ شیوه خودرویی خانوادگی و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمد ملایی در نشست نهایی برنامه‌ریزی و هماهنگی بزرگداشت ۲۲ بهمن افزود: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و ضرورت توجه به سلامت مردم، ویژه برنامه‌های شب و روز یوم الله ۲۲ بهمن به صورت متفاوت از سنوات گذشته برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در پیش داریم مراسم “صبر و شکر” و گلبانگ الله اکبر است که در شب ۲۲ بهمن به صورت سراسری برگزار می‌شود و ساعت ۲۱ همزمان با سراسر کشور، با همت کارگروه‌های نیروهای مسلح، ارتش، بسیج، شهرداری، مساجد و اماکن مقدسه، آسمان بیرجند و سایر شهرهای استان نور باران خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: برای بزرگداشت یوم الله بهمن نیز تدابیر و ابتکارات خاصی توسط شورا اتخاذ شده که راهپیمایی خودرویی خانوادگی در سراسر استان به شیوه مقتضی و حسب اطلاع‌رسانی هر شهرستان و راهپیمایی مجازی، اجرای سرود در میادین مهم شهر از راه‌های جایگزین برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در مراسم جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: مردم عزیز از اکنون می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی fajr.ccoip.ir در راهپیمایی مجازی شرکت کنند.

حجت الاسلام ملایی درخصوص راهپیمایی خودرویی گفت: مراسم راهپیمایی خودرویی در مرکز استان (بیرجند) ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۲ بهمن از تقاطع بلوار امام رضا (ع) و صیاد شیرازی آغاز می‌شود و در امتداد خیابان پاسداران تا مزار شهدای گمنام خیابان پاسداران ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در این خصوص از مردم انقلابی و همیشه در صحنه دعوت می‌شود ضمن تزئین خودروها با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تصاویر امامین انقلاب اسلامی و پرچم‌های الوان، حضوری با صلابت و پرشور به نمایش بگذارند.

وی بیان کرد: پایان بخش برنامه‌های دهه فجر ۹۹ مراسم رسانه‌ای با جمعیت محدود است که ساعت ۱۲:۳۰ ظهر روز ۲۲ بهمن با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور به صورت زنده از شبکه‌هایی رادیویی و تلویزیونی استان پخش خواهد شد.