نوشته : مهدی کاظمی

نمایندگان محترم مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی،استاندار محترم مسئولین استان !

 

دیروز آمار می دادند خراسان جنوبی در تب بیکاری می سوزد ولی امروز این جمله را باید خط زد و از نو نوشت خراسان جنوبی در آتش بیکاری سوخت و خاکسترش را باد می برد.
درد بیکاری در استان دیگر با حرف های مُسکن آور ژلوفن دار التیام نمی یابد درد بیکاری و مشکلات تولید استان با برگزاری جلسات در اتاق ها و سالن های شیک برطرف نمی شود، درد بیکاری در خراسان جنوبی مزمن شده و نیازمند جراح زبر دست برای یک عمل جراحی بزرگ است.

مدیران و مسئولین استان !

خراسان جنوبی در حوزه های مختلف به خصوص در نیروی انسانی کارآمد،کار بلد،متدین و توانمند زبانزد است،
جوانان خراسان جنوبی اصیل هستند و نجیب، زیرا خود می دانید درخت بی ریشه ،هیمه ای بیش نیست . جوانان استان از اسب به زمین افتاده اند و هنوز از اصل نیفتاده اند و سند مستند ما جوانان نخبه دانشگاهی هستند که تندیسی از نجابت مردان ستره پوش و اسطوره ی سخاوت می باشند.

نمایندگان محترم ،مسئولین عزیز!

به گوش باشید که در نبرد با سرطان بیکاری در استان هر روز تعداد زیادی کشته و بیمار صحب العلاج می دهیم ، هر روز خانواده ها عزادار می شوند. تا دیروز قبرستان های استان را پیران پر کرده بودند و یا جوانان بر اثر تصادفات حوادث جاده ای جا می گرفتند و امروز باید شاهد آن باشیم جوانان بیکار استان قبرستان ها را مأمن خویش قرار داده اند.

نمایندگان محترم مسئولین گرانقدر!

اگر امروز رسانه ها از شما انتقاد می کنند بخاطر عهدی هست که برای پیشرفت استان با مردم بسته اند ، من هم به عنوان قطره کوچک از دریای بزرگ رسانه های استان صدای رسای جوانان استانم هستم که اکنون اندوه در من شعله کشیده و از دیده دریا فرو می ریزم.می گرید دیگر بی صدا قلمم، اگر اینگونه سرطان بیکاری در نبرد با خراسان جنوبی باشد چیزی نمانده که کشته و زخمی های بسیاری بدهیم و عده ای از جوانان اسیر اعتیاد و قرص های روانگردان شوند ،عده ای دچار آسیب های اجتماعی فراوان و عده ای دیگر به استانهای بزرگتر سرازیر شده،و از آنها بیگاری بکشند.

نمایندگان محترم استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی!

اخبار پیش بینی فردا دروغ نیست، آمار ها حکایت از وخیم بودن اوضاع بیکاری،نبود تولید و اشتغال در استان را می دهد، روزی که شماها به مجلس راه یافتید استان بر ساز و دهل زدید که چهار نماینده اصولگرا از استان وارد مجلس شورای اسلامی شده !!!، دیگر دنیا به کام استان است و ما خوشحال خرسند از این انتخاب بودیم !!!!،و بر این انتخاب خود می بالیدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!.
اما امروز استان ساز و دهل را بر زمین گذاشته و در سوگ بیکاری جوانانش بر ساز چمر می زند و علم سیاه بر دوش می کشد، نگذارید تا دنیا دنیاست با ساز چمر استان بگریم و برای از دست دادگان نبرد بیکاری در استان لباس سیاه بر تن کنیم و داغدار در صف بایستیم و به ما بگویند :غم آخرتان باشد.

آقای استاندار؛
روزی که جنابعالی به عنوان نماینده عالی دولت در استان حکم گرفتید خیلی ها گفتند استانداری اقتصادی و همگام با تولید و اشتغال برای خراسان جنوبی انتخاب شده است،ما بر این عقیده هستیم و باور داریم که جنابعالی برای رفع مشکلات تولید و اشتغال استان تلاش می کنید،جلسات فراوانی دراین حوزه برگزار شده و حقیر به عنوان جزی از خبرنگاران، اخبار و مباحثات جلسات را پوشش دادم.اما آقای استاندار، خراسان جنوبی با ظرفیت های بی نظیر نیازمند اقدام و عمل است آمار ارقام نصف و نیمه مدیران و اولتیماتوم ها شما دردی دوا نمی کند.
برای جنابعالی و سایر مسئولان از خالی شدن روستا و مشکلات شهر های مرزی گفتن مثل زیره به کرمان بردن است اما تا کی باید شاهد این مشکلات و افزودن مشکلات بر حاشیه نشینی در مرکز استان و خروج جوانان رشید استان به استانهای دیگر باشیم.مشکل در کجاست؟ آیا مسئولین پایتخت نشین با استان مشکل دارند؟مسئولین استان توان کار کردن ندارد ؟یا خدای ناکرده مردم استان لیاقت کار ندارند؟

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله