استانداران سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در بازدید از پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی شهید موهبتی زیرکوه به کمپین بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوستند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بهرفت کمپین ملی برای بهبود رفتارهای ترافیکی است و احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی به این کمپین پیوستند.
فائزه موهبتی افزود: تاکنون ۱۶ هزار و ۲۵۷ نفر در راستای فرهنگ سازی و کاهش رفتارهای پرخطر رانندگان به پویش بهرفت ملحق شده اند.
وی بیان کرد: مدیرکل آموزش و پرورش، فرمانداران بیرجند، خوسف، قاینات، مدیرکل صدا و سیمای استان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف و خزانه دار جمعیت هلال احمر کشور تاکنون از پست های امداد و نجات هلال احمر استان بازدید داشته و به پویش ملی بهرفت پیوسته اند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از شروع فعالیت ۲۳ پست ثابت ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تاکنون بالغ بر ۳۴ هزار نفر از خدمات پست‌های ثابت و ۸۹۲ نفر از خدمات ۶ تیم سیار سحاب (سامانه حرکتی امدادی و بشردوستانه) در استان بهره‌ مند شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه ۱۸ ایستگاه سلامت، ۱۶ فضای دوستدار کودک و ۱۱ خیمه نماز در پست‌های ثابت برپا شده است بیان کرد: سه هزار و ۹۷۹ نفر از خدمات ایستگاه سلامت و ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر از فضای دوست دار کودک بهره گرفته‌اند.
موهبتی اظهار داشت: همچنین در پست های نوروزی، اعضای جوانان برای جمع آوری کمک های آسیب دیدگان سیل گلستان آماده دریافت کمک های نقدی هم استانی ها و مسافران هستند.
وی گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۱۸ هزار و ۴۱۷ بروشور آموزشی، اطلاع رسانی و انگیزشی بین مسافران توزیع شده است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله