ئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان جنوبی گفت: شهرداری ها و دهیاری ها محرومان را درگیر هزینه های پروانه ساختمانی نکنند.

مجید پورعیسی روز یکشنبه در نشست بررسی احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی محرومان استان خراسان جنوبی که به ریاست معاون عمرانی استاندار برگزار شد افزود: ممکن است نیازمندی برای حتی ۱۰۰ هزار تومان توانایی استفاده از مزیت مسکن را نداشته باشد.

وی بیان کرد: بنیاد مسکن و کمیته امداد هرچه سریعتر نسبت به ارایه نقشه های تیپ، تجزیه و تحلیل هزینه ها و ضوابط شناسایی خانواده محرومان اقدام کنند تا اطلاعات مورد نیاز به سازمان برنامه و بودجه ارسال شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی اظهار داشت: شورای هماهنگی بانک ها نسبت به معرفی بانک های عامل پرداخت تسهیلات و مدیران آنها در تمامی شهرستان ها اقدام کند تا کم کاری یک بانک به حساب همه بانک ها نوشته نشود.

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان و محرومان از مصوبات سفر «محمدباقر نوبخت» رئیس سازمان برنامه و بودجه به خراسان جنوبی در اسفند سال گذشته بود که عملیاتی شده است.

این تعداد واحد مسکونی براساس تفاهم سه جانبه سازمان برنامه و بودجه، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای محرومان ساخته می شود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله