نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: خدمتگزاران مردم نباید کاری به سیاسی بازی داشته باشند و تحث تاثیر عوامل دیگر قرار گیرند

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز دوشنبه در جمع دست اندرکاران اجلاسیه شهدای کشاورز خراسان جنوبی افزود: زیرا این روند ارزانی زباله دان است و با مردان خدا کاری ندارد.
وی گفت: خدمتگزاران مردم در بخش کشاورزی در چرخه اعجاب آمیز خلقت خداوندی وارد شده اند که نباید تحت تاثیر هیچ عاملی جز خداوند متعال قرار بگیرند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز سیاست های حزبی کاری کرده، قانون اساسی که براساس اسلام ناب تدوین شده است به خوبی اجرا نمی شود.
وی با بیان اینکه خداوند به تمامی بندگانش روزی می دهد افزود: اگر امروز کسی گرسنه باشد حتما قلدرانی بر سر راه روزی سد شده اند و حق خوری می کنند که ممکن است آن قلدران ما، شما، مسئول یا فردی دیگر باشد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: مطمئنا نعمات خداوندی از آن عده ای دزد بین المللی نیست بلکه فقرا هم سهمی دارند که باید این سهم براساس عدالت به آنها برسد.
وی تاکید کرد: شهدای کشاورز در راه اجرای عدالت شهید شدند، پس فعالان بخش کشاورزی سعی کنند پرچم شهدا همواره استوار باشد تا عده ای از گرسنگی و عده ای از شکم پارگی به زحمت نیفتند.

** اجلاسیه ۲۱۳ شهید کشاورز خراسان جنوبی برگزار می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی هم در این دیدار گفت: در ارتباط با کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی اجلاسیه ۲۱۳ شهید کشاورز استان روز پنجشنبه هشتم آبان ماه در بیرجند برگزار می شود.
غلامرضا قوسی افزود: کشاورزان و دامداران در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش موثری داشتند و امروز هم در سنگر های تولید نقش آفرینی می کنند.
وی دیدار با ۴۳ خانواده شهید کشاورز، جمع آوری آثار شهدا، همکاری با بانوان کنگره شهدای زن، تهیه و نصب بنر و حضور جهادگران در مناطق محروم در حوزه های تخصصی و علمی جهاد کشاورزی را از مهمترین اقدامات در راستای این اجلاسیه بیان کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در این اجلاسیه پنج کتاب از شهدای کشاورز و کتاب ۲۱۳ شهید کشاورز استان رونمایی خواهد شد.
وی افزود: علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی، محمدرضا جهانسوز مسئول سازمان بسیج مهندسین و منابع طبیعی و حجت الاسلام ماندگاری از جمله سخنرانان محوری این اجلاسیه هستند.
استان مرزی خراسان جنوبی ۲ هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است که از این تعداد ۲۱۳ شهید کشاورز هستند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله