مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی در دیدار با سرهنگ فرشید، فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بر تلاشگران امنیت کشور تقدیر کرد و افزود: بسیار خوشحال و خرسند هستم از اینکه پرسنل نیروی انتظامی در کنار تامین امنیت، دغدغه اکرام یتیم و یتیم نوازی را دارند و این موضوع بسیار قابل تقدیر است.
وی افزود:هم اکنون بیش از ۵۰۰ نفر از پرسنل یا خانواده های پرسنل نیروی انتظامی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان را مورد حمایت مادی و معنوی قرار داده اند و ماهیانه مبالغی به حساب ایتام تحت حمایت واریز می کنند.
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: هم اکنون بیش از ۴۳ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد هستند که
سلم آبادی از همراهی خوب نیروی انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه در رزمایش کمک مومنانه با کمیته امداد تقدیر و تشکر کرد.
وی گفت: هم اکنون ۸۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال و ۳۰ هزار حامی از ایتام تحت حمایت استان، حمایت می کنند.
سلم آبادی خاطر نشان کرد : هم اکنون ۲۵۷۳ یتیم و ۵۰۴۹ فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد هستند و حامیان طی ۶ ماهه سال‌جاری ۱۲ میلیارد تومان به حساب ایتام واریز کردند.
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی در این دیدار گفت: خدمت به محرومان و نیازمندان از اجر بسیار بالایی برخوردار است و شما امدادگران، همواره با خدا معامله می کنید.
سرهنگ ناصر فرشید کمیته امداد را از یادگاران امام راحل عنوان کرد و افزود : خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد به خانوارهای نیازمند قابل تقدیر است و امیدواریم با حمایت هر چه بیشتر خیرین، شاهد خدمات مطلوبتر به نیازمندان باشیم.