?استاندار خراسان جنوبی گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه، پایگاه هایی مؤثر در رونق توریسم دینی به شمار می روند.
ملانوری با بیان این مطلب در جلسه دیدار امام جمعه و اعضای هیئت مدیره امامزادگان شهرستان فردوس خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، امامزادگان به عنوان مراکز فرهنگی و مذهبی بزرگ، مأمنی برای علاقمندان و مراجعین می باشند.
?وی ادامه داد: امامزادگان فردوس نیز به جهت موقعیت مکانی مناسبی که دارد، جدای از این که یک مرکز زیارتی است، توانسته برای استراحت زائران آقا علی ابن موسی الرضا(ع) نیز جایگاه امن و راحتی فراهم آورد.
?به گفته وی؛ اهمیت این مجموعه را کسانی بیشتر درک می کنند که مسافت های طولانی را پیموده اند و به دنبال سرپناهی مناسب برای استراحت هستند.
?استاندار به موقعیت های قابل تأمل استان در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: درخراسان جنوبی ، فرصت های خوبی برای جذب توریسم دینی و مذهبی وجود دارد.
?ملانوری با قابل تقدیر خواندن اقدامات هیئت امنای امامزادگان فردوس در راستای ایجاد طرح توسعه این مجموعه، گفت: نقش پررنگ مردم و خیرین در اجرای این پروژه، به خوبی مشهود است.
?وی خاطرنشان کرد: این مجموعه ضمن این که از بعد دینی، مذهبی، گردشگری و مسافرپذیری دارای اهمیت است، در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و فرهنگی منطقه نیز مؤثر می باشد.
?به گفته وی؛ قطعاً با رفع کرونا و آغاز سفرها، این مجموعه رونق خواهد گرفت و به توسعه شهرستان کمک خواهد کرد.
?شایان ذکر است؛ این دیدار با هدف تبادل نظر و پیگیری امورات مربوطه انجام شد.