?معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ، که ظهر امروز در جلسه کمیته تفحص پیکرهای مطهر شهدا در مناطق عملیاتی سخن می گفت با بیان این مطلب ، افزود: در تفحص شهدا باید از ظرفیت های مردمی استفاده شود چرا که جنگ را نیز مردم اداره کردند و الان نیز مردم باید این موضوع را مدیریت کنند.
سید مجتبی علوی مقدم، افزود: این موضوع باید با رعایت حرمت شهدا انجام شود و طوری عمل نکنیم که حرمت شهدا از بین رفته و اتفاق دیگری بیفتد؛ از این رو این کار باید با احتیاط کامل انجام شود.
?معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ، با بیان اینکه از ظرفیت اقشار مختلف همچون جامعه پزشکی و نظام مهندسی استفاده شود، عنوان کرد: همه ما باید بدانیم که شهداء بهترین سرمایه های جامعه اسلامی ایران هستند و همان کسانی هستند که از جان و مال شان برای دفاع و صیانت از حریم امن کشور و میهن اسلامی گذشتند و به دفاع از کشور شتافتند.
?علوی مقدم ، یادآور شد: شهدای مفقودالاثر امروز اگرچه اثری از آنها نیست اما روحشان حاضر و ناظر است و اگر هر قدمی برمی داریم مأجور است و در پیشگاه خداوند متعال دارای اجر خواهد بود.
?معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارخراسان جنوبی ، تصریح کرد: برای سرعت عمل در کار لازم است از مرکز کشور تصمیمات به استان ها در این زمینه ابلاغ شود و بهتر است از این استان به عنوان یک پیشنهاد به ستاد کشوری ارائه گردد که مصوبات به عنوان ابلاغیه به استان ها برسد.

?علوی مقدم، در پایان خاطر نشان ساخت: برکت شهدا و خون پاک این عزیزان و توجهی که همه به این موضوعات دارند کار را به بهترین نحو پیش خواهد برد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله