یکی از برنامه های محوری و عمومی شهرستان بیرجند به مناسبت هفته معلم،در سطح دانش آموزی و فضای مجازی، برگزاری پویش به احترام معلم برپا است.

مجید بهدانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند  ضمن گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت ماه؛ سالروز شهادت شهید دکتر مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم اظهار کرد: هفته معلم فرصت مناسبی برای گرامیداشت مقام معلم و تقدیر و تجلیل از زحمات دلسوزانه و بی منت این قشر شریف است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه برای گرامیداشت هفته معلم، در تمام مدارس سطح شهرستان، برنامه های مختلف و شادی برگزار خواهد شد، گفت: یکی از برنامه های محوری و عمومی شهرستان در سطح دانش آموزی و فضای مجازی، برگزاری پویش به احترام معلم برپا است.

بهدانی گفت: این پویش جذاب با مشارکت دانش آموزان و به منظور تجلیل از معلمین آنها اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این پویش می توانند با ارسال یک عکس یا کلیپ در کنار معلم شان و یا هم عکس هایی از دیدار ها و جشن های روز معلم به آیدی @Barpa1402 در شبکه شاد، در این پویش شرکت کنند.

او ادامه داد: در پایان این پویش، به تعدادی از آثار برتر ارسال شده جوایزی اهدا خواهد شد، بر همین اساس هم نیاز است که دانش آموزان همراه با ارسال آثار، نام و نام خانوادگی، نام مدرسه، نام معلم و شماره تماس خود را به آیدی اعلام شده بفرستند تا اگر برنده شدند، قابل پیگیری باشد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور