عملیات گازرسانی به ۲۹ روستا و ۶۵ واحد صنعتی بیرجند در ششمین روز دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور استاندار خراسان جنوبی افتتاح شد.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از این پروژه ها که به صورت نمادین در روستای رکات برگزار شد گفت: ۱۹۶ میلیارد ریال برای این پروژه ها هزینه شده است و یکهزار و ۳۸۳ خانوار نیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
محمود هاشمی با اشاره به اینکه جمع مشترکان گاز استان ۱۰۴ هزار و ۴۰۳ نفر است تصریح کرد: چهار هزار و ۶۰۰ مشترک در سال جاری به آمار مشترکان افزوده شده است.
وی اظهار داشت: از این تعداد ۲ هزار و ۸۵۶ مشترک شهری و هزار و ۷۴۴ مشترک روستایی هستند.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی یادآور شد: تاکنون ۹۹ درصد خانوار شهری بیرجند از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند و آمار روستاهای گازدار شهرستان ۱۱۳ روستا بوده که ۵۶ روستا مربوط به سال جاری است.
وی با اشاره به اینکه در سال آینده نیز در استان به ۹۳ درصد پوشش روستایی خواهیم رسید گفت: از ابتدای گازرسانی تا سال گذشته ۵۷ روستای گازدار داشتیم که امسال ۵۶ روستا از نعمت گاز بهره مند شدند.
هاشمی در ادامه با بیان اینکه تا پایان سال گذشته در استان ۲۹۱ روستا گازدار شدند افزود: ۱۶۴ روستا هم تا پایان سال جاری از نعمت گاز برخوردار می شوند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله