مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محور موضوعات در عرصه‌های مختلف بوده و این به دلیل عنایت مقام معظم رهبری به این نهاد انقلابی است.

سردار سرتیپ دوم سید هاشم غیاثی روز شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: فلسفه وجودی تشکیل بسیج و سپاه این بوده که جامعه را متناسب با شرایط به تعادل برساند و تاکنون هم به وظیفه خود عمل کرده است.

وی اظهار داشت: در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم که این ایام را نیز به محضر حضرتعالی تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم که خداوند متعال این لطف و عنایت را در حق ما داشته باشد که بتوانیم در راه امام و شهدای بزرگوارمان ثابت قدم باشیم و ما را نیز مشمول رحمت خود و در زمره شهدا قرار دهد تا تلاش هایمان را به گونه‌ای دنبال کنیم که شرمنده رفقای شهیدمان نشویم.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ما به عنوان یک سرباز تا زمانی که مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صلاح بداند، در خدمت آنها خواهیم بود و آن را وظیفه و تکلیف می‌دانیم.

غیاثی گفت: در زمانی که در محضر برادر بزرگوارتان مرحوم حضرت آیت الله سید مهدی عبادی در مشهد بودیم و چه در دوران کوتاهی که در استان خراسان جنوبی با حضرتعالی مرتبط شدیم از فرمایشات شما بهره بردیم و لازم بوده برای عرض سلام مجدد به خدمت شما برسیم.

وی افزود: چهار سال از آخرین دیدار بنده با حضرتعالی گذشته ، در این ایام به دنبال فرصتی بودیم تا به محضر شما و دیگر  عزیزان در استان خراسان جنوبی برسیم که بنا به دلایلی محقق نشد، در اولین فرصتی که مهیا شد بر خود وظیفه دانستیم که به محضر شما برسیم.

وی اظهار داشت: خداوند متعال شاهد است که از مهمترین هدف‌هایی که در این سفر داشتیم، دیدار با شما و در کنار آن دیدار با عزیزان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی  و عرض خداقوت به آنها بود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ۱۱ ماه حضور در خراسان جنوبی و توفیق خدمت‌گزاری به مردم این استان، از بهترین ایام خدمت بنده است که خداوند را بر این منتی که بر بنده داشته است، بسیار شاکر هستم، اگرچه کوتاه بود اما به اعتقاد بنده در موقعیتی قرار گرفتیم که احساس کردیم در کنار خدمتی که انجام می‌دهیم، نیم نگاهی هم  به برخی از مسائل که استان را تحت تاثیر خودش قرار داده داشته باشیم.

غیاثی گفت: بنا بر تدبیر فرمانده کل سپاه  پسداران انقلاب اسلامی، چهار سال در سپاه استان فارس مشغول به خدمت بودیم، زمانی که حکم معارفه ابلاغ شد، احساس بنده این بود که هنوز برنامه‌هایی که برای این استان پیش بینی کرده بودیم، یک سال دیگر را می‌طلبد اما با توجه به حساسیتی که استان فارس داشت و فرمانده سابق آن استان بنا به ضرورت به قرارگاه امام حسین(ع) انتقال یافت، لازم بود که ما نیز به عنوان سرباز به این استان برویم و خداوند را شاکریم که در مدت چهال سال حضور در این استان اتفاق خوبی نه به خاطر حضورم بلکه به خاطر شرایط حاکم و اراده همکاران و برخی از خواص، به وقوع پیوست.