نمایش” سه شنبه بعد از ظهر” به کارگردانی حسین یوسفی به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در بیرجند از (۳۱ شهریور) در محل سالن قلم چی به مدت یک هفته به روی صحنه رفت.

 

این نمایش روایت دلواپسی بیش از۲۰۰۰ خانواده ی معزز شهدای هم استانی مان است که در عصر خروش و گردنکشی مدرنیسم گاهی توسط بعضی هایمان به دست فراموشی سپرده می شوند،غافل از اینکه ادای دین ما، نه این است.

 

نمایش ” سه شنبه بعد از ظهر” به نویسندگی حسین یوسفی و فاطمه مختاری و کارگردانی حسین یوسفی می باشد که این اثر نمایشی که پژوهش آن قریب به یک سال به طول انجامیده، پس از اتمام دوره ی تحریر نمایش نامه در ابتدای خردادماه، با برگزاری اولین نشست هم اندیشی گروه نمایشی چلیپا، رسما مرحله ی تولیدش را آغاز نموده وهم اکنون پس از اخذ پروانه ی اجرا و همچنین رایزنی های لازم به جهت اجرای عمومی ، آماده ی اجرا در شهرستان های مختلف استان که معین شده اند؛ می باشد.

حسین یوسفی،حمیده ابراهیمی،احسان محمودی،مهناز رضایی،سمیه نخعی وفاطمه محیا آهنی بازیگران این اثر نمایشی می باشند. احسان محمودی در سمت دستیار کارگردان و طراح پوستر، طراحی نور- صحنه ولباس نمایش را حسین یوسفی و محمدرضا یکه خوانی اجرای نور و موسیقی این اثر نمایشی را به عهده دارند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله