معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: ساماندهی گلزار شهدای استان باید تا پایان سال ۹۸ به اتمام برسد.

سید مجتبی علوی مقدم روز چهارشنبه در نشست کارگروه استانی ساماندهی گلزار شهدا افزود: برای ساماندهی تعدادی از گلزار شهدا باید برنامه ریزی لازم انجام شود و در زمان مشخص به پایان برسد.
وی تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم در خصوص ساماندهی گلزار شهدا رعایت صرفه و صلاح و کیفیت ساخت و ساز است که باید در همه امور رعایت شود.
معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: اجرای طرح های زیبا با معماری ایرانی اسلامی همچنین رعایت اصول ساخت با کیفیت در ساماندهی گلزار شهدای استان بایستی مورد توجه مسئولان باشد. 
وی با بیان اینکه هر کس برای شهدا قدم بردارد برای خود برداشته است افزود: دستگاه های اجرایی استان برای خدمت و ساماندهی گلزار شهدا باید به دنبال راهکار و روزنه هایی باشند تا هرچه سریعتر این مهم به اتمام برسد.
علوی مقدم اظهار داشت: عدم اهتمام برخی مسئولان محلی و بلاتکلیف رها شدن مزار شهدا نیاز به پیگیری دارد.
وی در ارتباط با ساماندهی قطعه یک گلزار شهدای بیرجند گفت: برای ساماندهی این گلزار و رفع مشکلات آن یک جلسه اختصاصی برگزار و آخرین وضعیت رصد خواهد شد که تا نیمه اول سال ۹۸ طرح اجرا شود.
وی بیان کرد: برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام مرکز استان به ویژه بوستان خیابان پاسداران استانداری کمک خواهد کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه های خدمات رسان باید پیگیری لازم را برای جذب سهم اعتبارات در خصوص گلزار شهدا داشته باشند.
در حال حاضر ۴۶۸ گلزار شهدا در خراسان جنوبی وجود دارد که تاکنون ۴۳۷ مورد ساماندهی شده است

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله