نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اعلام فراخوان برای جذب پزشکان برای اعزام به حج تمتع سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مجیدرضا لطیفی،در دیدار با مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی، اظهار کرد: پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر با روحیه از خودگذشتگی به عنوان نهادی مردمی همواره کمک رسان هموطنان به ویژه در عملیات حج تمتع بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جذب پزشکان از متقاضیان پزشک عمومی، متخصص داخلی و متخصص طب اورژانس واجد شرایط جهت ارائه خدمت در حج انجام می‌شود، افزود: نمایندگی مرکز پزشکی استان جهت همکاری همه جانبه برای معاینات و واکسیناسیون مدیران و عوامل کاروان ها و زائرین آمادگی کامل دارد.

لطیفی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند برای شرکت در فراخوان در سامانه جذب و اعزام مرکز پزشکی حج و زیارت به آدرس www.hmc.ir ثبت نام خود را کامل کنند، گفت: مهلت شرکت در این فراخوان حداکثر تا تاریخ ۳۰ آذر ماه سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط و ضوابط فقط متقاضیان مرد مورد نیاز هستند، خاطرنشان کرد: پس از بررسی اطلاعات ثبت نام و احراز شرایط اولیه، زمان مصاحبه حضوری از سوی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اعلام خواهد شد.

نوشته و خبرنگار : دکتر  ا . زارعی دبیر سرویس پزشکی و سلامت و ا حسن پور