?اماکن توزیع و فروش و استعمال مواد مخدر پلمپ خواهد شد
? احسان خسروی دادستان شهرستان بشرویه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با عنایت به اینکه فروشندگان سابقه دار موادمخدر در شهرستان شناسایی شده اند ، بدوا به این افراد هشدار می دهیم که مطابق مواد ۱۳ و ۱۴ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در صورتی که هر مکانی اعم از مسکونی یا تجاری جهت توزیع و یا استعمال مواد مخدر به کارگرفته شود پلمپ و به نفع دولت ضبط و علاوه بر آن وفق مقررات مجازات خواهند شد .
?وی افزود:از این رو به مالکین منازلی که نیز اقدام به اجاره ملک خود به فروشندگان مواد مخدر می نمایند هشدار می دهیم درصورتی که در ملک مذکور اقدام به فروش مواد مخدر گردد ، بدون پذیرش هیچ عذری منزل اجاره شده پلمپ خواهدشد ، لذا مالکین محترم هوشیار بوده و از اجاره منزل خود به این افراد خودداری نمایند .
? دادستان بشرویه تاکید کرد: هدف پلیس و دستگاه قضایی از پاکسازی معابر و خانه های آلوده به مواد مخدر ، ایجاد جامعه امن برای رشد و بالندگی جوانان است . از این تریبون اعلام می کنم دستگاه قضا حامی پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر است .
خسروی از شهروندان عزیز در سراسر شهرستان اعم از شهر بخش و روستاها خواست که اگر خانه و یا هر محلی را که در آن مواد مخدر خرید و فروش و یا مصرف می شود ، می شناسند مشخصات را بلافاصله به دفتر دادستانی اطلاع بدهند .