مراسم تجلیل از خدمتگزاران حوزه سلامت اربعین حسینی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی و جمعی از سایر مسئولین استانی و دانشگاهی در مجتمع رفاهی سلامت برگزار شد.
در این مراسم با اشاره به اهمیت زیارت اربعین و بزرگداشت شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: پیاده روی اربعین حسینی بزرگترین، ارزشمندترین و شایسته ترین برنامه مذهبی سیاسی سالیانه در تمام دنیاست.
دکتر سید محمد موسوی میرزائی، مراسم اربعین را یادآور خیلی از موضوعات از جمله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و افزود: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی نماد قدرت اسلام و تشیع در جهان است
وی با اظهار اینکه جمعیت عظیم زائرین شرکت کننده در این رویداد بزرگ مذهبی جلوه ای از همدلی حسینی را به نمایش می گذارند خاطرنشان کرد: به لطف الهی، امسال نیز مراسم اربعین حسینی همچون سالیان گذشته به خوبی برگزار شد.
رئیس دانشگاه با یادی از زنده یاد دکتر محمدرضا فخر و دکتر سید مرتضی وجدان و بیان اینکه خدمات این عزیزان در بسیج جامعه پزشکی و عرصه بهداشت و درمان استان، هرگز فراموش نخواهد شد گفت: خدمت خادمین نظام سلامت به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین نعمت و توفیقی بزرگ است.
دکتر موسوی میرزائی تصریح کرد: از همه دست اندرکاران حوزه سلامت که در این کار بزرگ سهیم بودند و قدمی برداشتند تشکر و قدردانی می کنم.
گفتنی است در پایان مراسم از مدیران،عوامل اجرایی و کادر بهداشت و درمان دست اندرکار اربعین حسینی تقدیر شد.

نوشته و خبرنگار : دکتر  ا . زارعی دبیر سرویس پزشکی و سلامت و ا حسن پور

منبع: