#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی گفت: سطح رعایت دستور العمل‌ های بهداشتی ویژه کرونا در ادارات به بالای ۹۰ درصد رسیده است.

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی گفت: کاهش موارد مبتلا به کرونا در استان قطعا به دلیل رعایت دستور العمل‌ های بهداشتی، اجرای محدودیت‌ ها و استفاده از ماسک بوده است.

او افزود: با ادامه دادن دستور العمل‌ های بهداشتی می‌توان از بازگشت وضعیت استان به رنگ قرمز جلوگیری کرد.

شریف زاده با اشاره به در پیش رو بودن فصل زمستان اظهار کرد: اگر نکات گفته شده رعایت نشود استان با پیک چهارم کرونا رو به رو خواهد شد و امکان دارد ابعاد این پیک از پیک سوم گسترده‌ تر باشد.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی تصریح کرد: رعایت دستور العمل‌ های بهداشتی در سطح ادارات بالای ۹۰ درصد و رعایت استفاده از ماسک توسط هم استانی‌ ها ۸۷ درصد بوده است.

اعمال محدودیت‌ های جدید از  ۲۲  آذر

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی گفت: رنگ بندی‌ های دو شهرستان خوسف و درمیان از روز شنبه مورخ ۲۲ آذر ماه به رنگ زرد تغییر خواهد کرد.

او افزود: با توجه به این که وضعیت این دو شهرستان تغییر پیدا می‌کند محدودیت های جدیدی متناسب با رنگ بندی جدید در شهرستان‌ ها اعمال خواهد شد.

شریف زاده اظهار کرد: بقیه شهرستان‌ ها تغییر رنگ نخواهند داشت و همچنان نارنجی خواهند بود.