#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اطلاع رسانی درخصوص استفاده از فروشگاه های اینترنتی با هدف کاهش رفت و آمدهای غیرضروری ، اضافه کرد: باید ظرفیت های استفاده از فروشگاه های اینترنتی در این زمینه به صورت آموزش و اطلاع رسانی اعلام شود.

بیست و هفتمین جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی پنجشنبه ۱۹ تیرماه ۹۹ برگزار شد.
ناصر نبی زاده  ضمن اشاره به تصویب استفاده از ماسک در شهرهای دارای وضعیت نارنجی و قرمز و تاکیدات استاندار در این زمینه افزود: رسانه های استان و دبیرخانه شورای اطلاع رسانی نیز در این مدت اخبار، گزارش، متون آموزشی و پوسترهای متعددی را تولید و در فضای مجازی منتشر نمودند، صدا و سیما نیز با تهیه برنامه های تلویزیونی و رادیویی و انتشار پیام های بهداشتی در خصوص استفاده از ماسک به صورت زیرنویس در شبکه استانی، اقداماتی را انجام داده است.
وی با اشاره به این که اکنون استفاده از ماسک در جامعه گسترش یافته است، اضافه کرد: باید استفاده از ماسک به فرهنگ تبدیل شود تا شاهد رعایت آن توسط تمام اقشار جامعه باشیم. به گفته وی ، برخی محدودیت ها برای افرادی که از ماسک استفاده نمی کنند در نظر گرفته شده و مالک مکان و یا بهره بردار آن باید بر اجرای این محدودیت ها نظارت داشته باشد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که در زمینه تامین ماسک ارزان قیمت باید همه کوشش کنند ، ادامه داد: در این خصوص راه اندازی پویش های کمک های مومنانه بسیار موثر خواهند بود. همچنین رئیس جمهور به وزارت صنعت، معدن و تجارت دستور داده اند تا هر چه سریع تر نسبت به تهیه ماسک ارزان قیمت اقدام شود.