ساختمان اداری آموزشی ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی با حضور قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، استاندار خراسان جنوبی و رییس سازمان بسیج سازندگی افتتاح شد.

رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی در آیین افتتاح این طرح عمرانی گفت: ستاد اقامه نماز، مسجد امام خمینی (ره) سایت اداری و بنیاد مهدویت در این مجموعه طراحی شد که با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

حجت الاسلام حسین کمیلی افزود: ساختمان اداری آموزشی ستاد اقامه نماز استان در زمینی به مساحت ۷۳۰ متر مربع در محدوده سایت اداری از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و بسیج سازندگی خراسان جنوبی احداث شد.

وی اظهار داشت: این ساختمان آبان سال ۹۸ با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی و در حاشیه پنجمین اجلاس نماز خراسان جنوبی کلنگ‌زنی شد و کتابخانه تخصصی نماز و مهدویت در آن راه‌اندازی شده است که در آینده نزدیک کتابخانه تخصصی تفسیر قرآن هم راه‌اندازی خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی هم گفت: اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی با مشارکت بسیج باعث سرعت کارها و صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود.

سردار علی قاسمی افزود: اقدامات محرومیت‌زدایی خوبی در خراسان جنوبی در حال اجراست که امیدواریم به صورت مستمر ادامه یابد تا شاهد توسعه و ارتقای شاخص‌های مناطق محروم باشیم.

مسجد این ساختمان به متراژ ۱۰۰ متر مربع در راستای رفع نیاز مجموعه‌های مستقر در سایت اداری بیرجند احداث شده است.