?باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی در ارزیابی‌های فصل بهار، سه عنوان برتر را در میان مراکز ۳۲ گانه کشور کسب کرد.

گفت: بر اساس اعلام مدیریت امور استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در ارزیابی‌های فصل بهار، باشگاه خبرنگاران جوان استان در حوزه تولید گزارش‌های مکتوب و تصویری ۳ رتبه برتر را کسب کرد.

او افزود: همکاران پر تلاش باشگاه خبرنگاران جوان استان در حوزه پخش گزارش‌های تصویری از شبکه‌های سراسری در خرداد ۱۴۰۰ موفق به کسب رتبه اول شدند.

آینه دار تصریح کرد: باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی همچنین در بخش گزارش‌های مکتوب توانست با تولید ۳۰ گزارش مکتوب فاخر، رتبه دوم را در ارزیابی بهار ۱۴۰۰ از آن خود کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی اظهار کرد: در حوزه پخش گزارش‌های تصویری از شبکه‌های سراسری نیز باشگاه خبرنگاران جوان استان در ارزیابی فصل بهار در جایگاه چهارم ایستاد.

آینه دار ادامه داد: به همت همکاران پرتلاش باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی این مجموعه در ارزیابی‌ها، بالاتر از استان‌های برخوردار و با سابقه قرار گرفته است.


مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی بیان کرد: کسب رتبه‌های برتر در بین مراکز استانی نشان از شایستگی، تدبیر، تعهد، پشتکار و آینده نگری مجموعه همکاران باشگاه خبرنگاران جوان استان دارد و قطعا آینده‌ای درخشان پیش روی این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران جوان صدا و سیمای خراسان جنوبی زمستان پارسال نیز در همایش سراسری مراکز استانی و بر اساس ارزیابی مدیریت امور استان‌ها، به سه عنوان برتر دست یافت.

در این ارزیابی، حسین هرمزی عنوان مدیر نمونه، زهرا رضوانیان عنوان خبرنگار نمونه تصویری و حمید نصیریان نیز عنوان تصویربردار نمونه سال ۹۹ را به خود اختصاص دادند.