نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: به استناد بسیاری از نظرسنجی‌ها اقدامات دولت سیزدهم در همین مدت کوتاه فعالیت باعث تقویت و افزایش اعتماد عمومی شده است.

حسین خسروی اسفزار روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نتایج نظرسنجی‌های داخلی و خارجی نشان می‌دهد که میزان اعتماد مردم به دولت سیزدهم رو به افزایش بوده و امید و اعتماد مردم مهمترین سرمایه نظام است.

وی کارنامه دولت در ۱۰۰ روز گذشته را قابل قبول دانست و اظهار داشت: سفرها و بازدیدهای سرزده رییس جمهوری از داروخانه گرفته تا غسالخانه‌ و استان‌ها و مناطق مختلف کشور باعث افزایش اعتماد عمومی است که در تکامل این اعتماد باید روندها با قوت ادامه یابد تا برای مردم خروجی‌ محسوس و ملموس داشته باشد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در سیاست خارجی هم کارنامه قابل قبولی دارد و در نطق فعالانه رییس جمهوری در جلسه غیرحضوری سازمان ملل، سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران به‌خوبی تبیین شد.

وی بیان کرد: رییس جمهوری در همین مدت در ۲ اجلاس سازمان همکاری شانگهای و اجلاس ‌سران سازمان همکاری اقتصادی (اکو) حضور موثری داشته که دستاوردهای خوبی نیز برای کشور به همراه داشته است.

خسروی افزود: در ارتباط با مذاکره، اصل مذاکره با طرف مقابل آغاز شد و ادامه دارد که بهانه‌ای به دست دشمن داده نشده اما اعلام شده که ایران فقط با قصد رفع تحریم‌ها در مذاکرات حضور می‌یابد که نکته مثبتی است و بیانگر ثبات سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در مساله هسته‌ای و تحریم‌ها است.

وی گفت: در داخل کشور نیز همانطور که رییس جمهوری از ابتدا بر ۲ مقوله سلامت و معیشت مردم به عنوان اولویت تاکید داشت، اقدامات خوبی برای تامین واکسن مورد نیاز کشور انجام شد و آمار کاهشی مبتلایان و فوتی کرونا بیانگر تحقق این اولویت است هرچند باید در زمینه معیشت مردم کار بیشتری صورت بگیرد و البته زمان‌بر است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله سایبری که آبان ماه به سامانه هوشمند سوخت انجام شد، افزود: دشمنان ما قصد شبیه‌سازی فتنه سال ۹۸ را داشتند که با حضور میدانی رییس جمهوری امنیت روانی ایجاد شد و با همراهی مردم و تلاش جهادی دست‌اندرکاران وضعیت به حالت عادی برگشت