#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در آستانۀ دوازدهمین سالگرد حماسۀ یوم الله ۹ دی از مردم خواست با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در این مراسم شرکت کنند.

بخشی از این فراخوان به شرح ذیل است: دعوت  برای حضور در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی

سیزدهم دی ماه دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی است؛ ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی هرگز جنایت بزرگ و گناه نابخشودنی تروریسم دولتی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و صهیونیسم بین‌الملل در به‌ شهادت رساندن سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و دانشمندان هسته‌ای میهن اسلامی را از یاد نخواهد برد و با پرورش هزاران سلیمانی و فخری‌زاده در سایه منویات  رهبر معظم انقلاب(مدظلّه العالی)، مکتب الهی انقلاب اسلامی را زنده و پویا نگه داشته و هیچ‌گاه اجازه نخواهند داد وقفه‌ای در روند پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی ایران، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و ساختن تمدن نوین اسلامی ایجاد شود.

ویژه مراسم بزرگداشت حماسۀ نهم دی امسال همزمان با سراسر کشور با شعار سراسری؛ یوم الله نهم دی، تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه در سراسر استان به صورت باشکوه برگزار خواهد شد.

ویژه مراسم یوم الله نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهر بیرجند نیز روز پنجشنبه نهم دی، با حضور پرشور مردم بیرجند با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در مسجد امام حسین (ع) ساعت ۰۹:۳۰ صبح برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، از مردم بزرگ، آگاه و بصیر خراسان جنوبی دعوت کرد تا با حضور پرشور، گسترده و آگاهانۀ خود در مراسم بزرگداشت حماسۀ نهم دی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشأن و ولایت تجدید میثاق کرده و برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات انقلاب اسلامی در استان ولایتمدار خراسان جنوبی بیفزایند.