دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت: آنچه در منطقه به ویژه عراق، سوریه، لبنان و فلسطین رخ می دهد بخش مهمی از پروژه صهیونیستی برای از بین بردن اندیشه «مردم محور» انقلاب اسلامی است که این روزها در چارچوب محور مقاومت اسلامی تبلور یافته است.

دکتر زهرا مصطفوی یادگار امام یکشنبه شب در همایش حضرت زهرا(ع)  الگوی مقاومت اسلامی در بیرجند گفت: ما در طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محصول عملی اندیشه این انقلاب را درباره مقاومت فلسطین شاهد هستیم.

دبیرکل جمعیت حمایت از مردم فلسطین و دختر امام(ره) بیان کرد: امروزه به برکت این انقلاب جغرافیای مردمانی که ظلم ستیز شده‌اند فراگیر شده و انتفاضه‌ها یکی پس از دیگری در میان ملل اسلامی شکل می‌گیرد.

 خانم دکتر مصطفوی ادامه داد: وظیفه ملی، دینی، انسانی و مأموریت انقلابی ما ایجاب می‌کند از ملتی مظلوم که هویت، جغرافیا، فرهنگ و خاک او اشغال شده حمایت کنیم و این در کنار اهمیت قرآنی و دینی قدس است.

وی افزود: اگر امروز در سوریه می‌جنگیم و یا اعلام می‌کنیم که از مقاومت ملت مظلوم   فلسطین با همه توان پشتیبانی می‌کنیم در واقع از موجودیت و استقلال کشور عزیزمان دفاع می‌کنیم.

دختر امام(ره) گفت: ما به این باور قلبی رسیده ایم که حمایت از ملت فلسطن   نه تنها خلاف   مصالح ملی ما نیست   بلکه بخشی از مصالح و منافع ملی ما در کنار آرمان های دینی و انسانی است.

 خانم دکتر مصطفوی اظهار کرد: معتقدیم آنچه امروز در سوریه، عراق، لبنان و فلسطین می‌گذرد بخش مهمی از پروژه صهیونیستی برای از بین بردن اندیشه مردم محور انقلاب اسلامی ایران است.

دبیرکل جمعیت جمعیت حمایت از مردم فلسطین گفت: امیدواریم همچون چهل سال گذشته جوانان امروز نیز با وحدت کلمه، پیروی از مقام معظم رهبری و اتکاء به خداوند متعال مشکلات و تهدیدات جامعه را بر طرف کنند.

مصطفوی با اشاره به ایجاد دفاتر استانی جمعیت دفاع از ملت فلسطین یادآور شد: ایجاد وحدت و استفاده از ظرفیت همه آحاد جامعه برای حمایت از مسائل مهم جهان اسلام   به ویژه در موضوع فلسطین از جمله مأموریت‌ها و وظایف جمعیت دفاع از ملت فلسطین از طریق شفاف‌سازی و آگاه‌ سازی است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله