استاندار خراسان جنوبی گفت: جهاد تبیین از موضوعات خاص و کلیدی جامعه است و رسانه ها هم می بایست در این زمینه گام بردارند.
، دکتر قناعت با بیان این مطلب در جریان بازدید از خبرگزاری شبستان، فرا رسیدن ۱۸ اسفندماه، سالروز تأسیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: موضوع جهاد تبیین فقط برای نیروهای خاکستری جامعه نیست و می طلبد رسانه ها و همه در این زمینه گام بردارند.
?وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم، تصریح کرد : در جهاد تبیین؛ نه تنها در انعکاس اخبار باید نقش آفرینی کنیم بلکه باید در بین خودی ها هم امیدآفرین باشیم.
?به گفته وی؛ در موضوع مصرف گاز برخی افت گاز را از نقاط ضعف کارنامه دولت سیزدهم می دانستند در صورتی که این اندیشه درستی نیست؛ با اندکی تأمل در‌می‌یابیم که گاز در جمهوری اسلامی ایران به دورترین نقاط روستایی و مرزی هم رسیده درحالی‌که برخی از کشورهای دنیا، در این زمینه بسیار عقب‌تر هستند.
?استاندار اظهار امیدواری کرد:با هم افزایی، همفکری و همسویی با رسانه ها وظایف خود را در دولت سیزدهم به درستی انجام دهیم.
?قناعت با اشاره به حوزه فعالیتی خبرگزاری شبستان، گفت: خبرگزاری شبستان با رویکرد مساجد و بایدهای خوب فرهنگی در حوزه مساجد، فعال است.
?وی ادامه داد: از زمان استقرار این خبرگزاری در استان، شاهد انعکاس خوب اخبار حوزه فرهنگی و اجتماعی بوده ایم.
?استاندار متذکر شد: خبرگزاری شبستان با رویکرد فرهنگی حاکم، نقش مطالبه گر در مقوله های فرهنگی و به ویژه پروژه های فرهنگی بر زمین مانده را دارد.
?قناعت خاطرنشان کرد: در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی پروژه هایی فرهنگی داریم که برخی روی زمین مانده و مطالبه گری در حوزه محتوا و پروژه ها باید توسط خبرگزاری شبستان دنبال شود.
?وی افزود: خبرگزاری شبستان باید در بیان دستاردهای دولت نقش آفرینی کند.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور