استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز بیش از هر زمانی باید از افکار عمومی مواظبت کنیم زیرا دشمن با ایجاد فضای فتنه‌گون به دنبال رسوخ در افکار است.

 جواد قناعت  در بازدید از فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی و شرکت در جلسه تربیتی و ارتقای کادر انتظامی استان افزود: در فضای غبارآلود و فتنه‌گون از یک طرف صدمات فیزیکی به نیروی انتظامی وارد شد از طرفی مطالبی که برخی‌ افراد در داخل و خارج نسبت به نظام و رهبری و نیروی انتظامی با ایجاد جنگ روانی می‌گفتند، دردش بیشتر از صدمات جسمی بود.

وی ادامه داد: نبرد بین حق و باطل همیشه هست و زمان امام خمینی (ره) مانند زمان پیامبر اکرم (ص) بود که جبهه حق و باطل در مقابل هم قرار گرفته بودند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در زمان مولای متقیان خط و خطوط با هم آمیخته شد و حق و باطل نماز شب‌خوان بودند لذا فضا غبارآلود شده و خواص در آن زمان به دلیل آلودگی‌های مالی که داشتند خط و خطوط را عوض کرده بودند.

وی یادآور شد: امروزه امپراطوری رسانه‌ای غرب هم فضا را فتنه‌گون و سخت‌تر می‌کند و زمان مقام معظم رهبری چیزی شبیه زمان مولای متقیان است.

قناعت تصریح کرد: برخی‌ افراد غافلند و چون بصیرت کافی ندارند وارد صحنه می‌شوند اما برخی‌ با انگیزه می‌آیند، پس نبرد بین حق و باطل همیشه هست و عرصه و میدان تغییر می‌کند که عرصه و میدان الان در خانه و خیابان‌های ما است که باید خود را برای برخورداری از تحلیل سیاسی آماده کنیم.

وی گفت: افرادی بودند که سابقه درخشان داشتند اما موضع‌گیری الان با سابقه آنها همخوانی ندارد.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: فتنه‌ها در آخرالزمان زیاد می‌شود و این آلودگی‌ها باید نمایان شوند تا ظهور حضرت حجت (عج) فراهم شود، فتنه‌های کنونی تمرین است که باید برای فتنه‌های بزرگتر خود را آماده کنیم تا با نگاه عمیق مسیر را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در اوج اقتدارش مظلوم هم واقع می‌شود چون در نوک پیکان است.

قناعت گفت: نیروی انتظامی از اقتدار بالایی برخوردار است و تدبیر و درایت دارد لذا در مقابل فضاهایی که از ناحیه آمریکا و انگلیس و خواص آلوده در داخل ایجاد می‌شود تا نیروی انتظامی را متزلزل کنند، مقتدر است و فتنه را کنترل می‌کند تا کمترین میزان هزینه برای نظام و انقلاب ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در فتنه اخیر در برخی استان‌ها مشکل داشتیم افزود: این مشکلات با تدبیر شورای تامین و همراهی و هم‌افزایی همه دستگاه‌های عضو شورای تامین به ویژه نیروی انتظامی در حداقل بود.

استاندار خراسان جنوبی امروز با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان از تلاش‌های این نیرو در حفظ امنیت و آرامش شهروندان قدردانی کرد.

وی در روزهای گذشته نیز به‌طور جداگانه در مقر یگان ویژه انتظامی و گردان امام علی (ع) بسیج در بیرجند حاضر شد و از زحمات و تلاش‌های کارکنان فرماندهی انتظامی و بسیج برای صیانت از امنیت و آرامش عموم مردم تشکر کرد.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این دیدارها حضور داشتند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور