معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی گفت: خدمات و دستاوردهای دولت باید در راستای امید آفرینی و حضور حداکثری در انتخابات برای مردم تشریح و تبیین شود.

ناصر ناصری جازار در هفتمین شورای اداری شهرستان بیرجند با محوریت نماز اظهار کرد: ادارات با تبیین اقدامات دولت و نظام در راستای امیدآفرینی در جامعه و مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند و مبلغ باشند.

وی ادامه داد: مردم خراسان جنوبی همیشه در انتخابات گذشته پیشگام بوده، پس شایسته ارایه بهترین خدمات هستند و باید مسئولان از هیچ کوششی در راستای حل مشکلات مردم دریغ نکنند.

وی با اشاره به اینکه براساس بیانات مقام معظم رهبری باید حضور حداکثری در انتخابات رقم بخورد، بیان کرد: باید خدمات دولت در راستای امید آفرینی برای مردم تشریح و تبیین شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی به گره‌گشایی از طرح‌های زیرساختی خراسان جنوبی در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: احداث راه آهن، انتقال آب و گاز از زیرساخت‌های ضروری و مطالبات مردمی در خراسان جنوبی، با گره‌گشایی از این طرح‌ها در ۲ سال اخیر و اقدام جهادی دولتمردان عملیاتی شده‌است.

ناصری با تاکید بر حضور مدیران در نماز جماعت و الگو بودن در این زمینه، عنوان کرد: نماز ستون دین و غفلت از آن باعث گمراهی می‌شود، بسیاری از مشکلات و آسیب‌های جامعه به دلیل توجه نکردن به نماز است.

وی با اشاره به اینکه رسیدن به نقطه مطلوب توسل به خداوند متعال، ائمه اطهار و اقامه نماز است، گفت: دشمن با تمام توان پای کار آمده و باورها و اعتقادات دینی ما را هدف قرار داده که باید در این زمینه هوشیار باشیم.

ناصری افزود: دشمن و استکبار جهانی منشاء همه موفقیت‌های کشورهای آزادی‌خواه و محور مقاومت را ایران اسلامی می‌داند چرا که در حال حاضر بسیار از کشورهای اسلامی برای رسیدن به استقلال، انقلاب مردم ایران را الگو خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان با امپراتوری رسانه‌ای خود ایمان ‌و امید ملت ایران را هدف قرار داده است، بیان کرد: ایران اسلامی الگویی برای کشورهای آزادی‌خواه شده و دشمنان هم این موضوع را خوب فهمیده‌اند و از ابتدای پیروزی انقلاب توطئه‌های مختلفی را بر علیه ما طراحی کرده اما مردم ما همیشه در صحنه بودند و روز به روز اقتدار نظام افزایش یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی تمام بلوک شرق و غرب بر علیه ما بودند و ما عاجز از داشتن سیم‌ها خاردار بودیم، بیان کرد: اما امروز بر سر موشک‌ها و پهپادهای نقطه زن ما دعواست و ایران اسلامی به لطف الهی در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های بزرگی به دست آورده است و چرا که مردم ما با اعتقاد قوی خود همچنان پای کار نظام هستند.

ناصری یادآور شد: از این پس هم با حضور همیشه در صحنه مردم موفقیت و پیروزی از آن ما است و عامل اصلی پیروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف اعتقادات قوی مردم است و امروز نیز کشورهای منطقه به تاسی از انقلاب مردم ایران به پیروزی‌های بزرگی دست یافته‌اند.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا، گفت: بی‌گمان مادران و همسران شهید، اسطوره ساز و الگویی برای مادران نسل‌های آینده هستند زیرا آنان قدم در راه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا گذاشتند.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی هم گفت: به گفته مقام معظم رهبری همه نهادهای فرهنگ‌ساز مخاطب اصلی اقامه نماز هستند و همه ما در این زمینه باید همت جدی داشته باشند.

حجت الاسلام حسین کمیلی با تاکید بر زیباسازی نمازخانه‌ها برای جذب افراد به خصوص جوانان، بیان کرد: باید خود مدیران در نماز جماعت ادارات شرکت داشته‌ باشند و از خواندن نماز به صورت انفرادی در اتاق خود خودداری کنند چراکه حضور مدیران نقش موثری در تبلیغ نماز دارد.

وی ادامه داد: همچنین مدیران باید در مساجد محلات خود نیز حضور پررنگی داشته باشند.