مجید بیکی فرماندار شهرستان به همراه شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر از پروژه های سطح شهر نیز از جمله پارک آزادی ورودی شهر، پارک بسیج ، پارک بانوان، بلوار امام علی و … کارخانه آسفالت و کارگاه تولید قطعات بتنی ، پارک مطهری خانه باغ پرندگان بازدید و در پایان ضمن بازدید از ساختمان شهرداری با همکاران شهرداری نهبندان دیدار و گفتگو کرد.
مجید بیکی فرماندار شهرستان در بازدیدی که از پارک آزادی شهر داشت اظهار نمود : ساماندهی ورودی شهر در دستور کار مدیران قرار گیرد . وی در ادامه اضافه کرد: شهرداری با همکاری میراث فرهنگی ظرفیت اقتصادی را در پارک آزادی ایجادو بازارچه دائمی صنایع دستی و تولیدات داخلی را در این مکان دایر نمایند.
وی در ادامه افزود : ساماندهی روشنایی پارک ها و توسعه فضای سبز براساس منابع آبی در اختیار صورت پذیرد .
نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن بازدیدی که از پارک بسیج و پارک بانوان داشت خاطرنشان کرد : اصلاح سازی و تجهیزات لازم در پارک بانوان و افزایش ارتفاع دیوار پارک بانوان با توجه به وضعیت دید آن انجام گیرد.
مجید بیکی در ادامه ضمن بازدید از گلخانه باغ پرندگان شهرداری از ساختمان اداری شهرداری بازدید و با کارکنان شهرداری دیدار و گفتگو کرد.
وی در پایان اشاره کرد باتوجه به اینکه سرداران شهرستان و آسبادها و … نماد شهر می باشند حتما در میادین و ورودی شهر میراث فرهنگی با همکاری شهرداری برنامه ریزی و هماهنگی های لازم انجام و از اداره میراث فرهنگی شهرستان خواسته شد که تابلوهای جهت نما و اطلاع رسانی لازم را در ورودی شهر انجام و در این خصوص برنامه ریزی و تمهیدات لازم را در دستور کار قرار دهد .

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله