#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

دو هزار و ۹۷۲ حامی حمایت از ایتام وفرزندان طرح محسنین در خراسان جنوبی در ماه رمضان را برعهده گرفتند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در گفتگوحمایت ۲۹۷۲ حامی از فرزندان ایتام و محسنین خراسان جنوبی با خبرنگار صدا و سیما گفت: این تعداد حامی، حمایت از هفت هزار و ۹۳۸ یتیم و فرزند محسنین را برعهده گرفتند.

لطفی افزود: در شب‌های پرفضلیت قدر در استان ۵۶ پایگاه حامی یابی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین این نهاد در استان برپا شد.

وی با اشاره به برپایی پایگاه حامی یابی در تهران و مشهد مقدس برای حمایت از ایتام استان، گفت: همه ساله این نهاد در ماه مبارک رمضان بویژه شب‌های قدر پایگاه‌های حامی پابی طرح‌های اکرام ایتام و محسنین را در کنار مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های برگزاری این شب‌ها برپا می‌کند.

لطفی با اشاره به طرح اکرام ایتام، افزود: در این طرح فرد به عنوان حامی حمایت از یک یا چند فرزند یتیم برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان برعهده می‌گیرد.

وی گفت: حامیان و خیران می‌توانند از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ نسبت به ثبت نام در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به اینکه دو هزار و ۳۶۰ فرزند یتیم و همچنین در قالب طرح محسنین شش هزار و ۴۸۱ فرزند محسنین که سرپرست خانواده دارای مشکلات از قبیل کارافتادگی، کهولت سن، بیمار و است تحت حمایت این نهاد قرار دارد.