#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، پیامی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، در متن پیام محمود رمضانی آمده است:
” ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون آن در دنیای ارتباطات و یکی از ارکان تاثیر گذار در مسیر تعالی هر سازمان است. روابط عمومی و ارتباطات، سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم درتوسعه جوامع انسانی و بعنوان سرمایه ای ارشمند محسوب می شود.

در عصری که توسعه و پیشرفت همه‌جانبه جوامع بیش از همیشه با اطلاع‌رسانی و تعاملات انسانی گره خورده است، دانش ارتباطات و هنر روابط‌ عمومی به‌سان قلب تپنده سازمان‌ها عمل می‌کند و این روابط عمومی است که در بهتر شدن حال عمومی مخاطبان این نهاد و در نهایت بهتر شدن فضای عمومی جامعه موثر بوده و می‌تواند سبب تقویت امیدواری و روحیه‌بخشی عمومی و تاب‌آوری برای عبور از مشکلات باشد.

اینجانب روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات، صاحبان اندیشه و قلم علی الخصوص همکاران سخت کوشش خود در روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریک عرض می نمایم و از خداوند منان توفیق خدمت رسانی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مسئلت می نمایم.

محمود رمضانی

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی”