شکل گیری اولین هسته کار و زندگی دامپروری در روستای چشمه بید شهرستان مرزی زیرکوه

توسط اولین کانون همیاری اجتماعی استان خراسان جنوبی اولین هسته کار و زندگی دامپروری در نقطه صفر مرزی شهرستان زیرکوه با همکاری و مساعدت شبکه توسعه اجتماعی رسالت خراسان جنوبی تشکیل شد.

رضاصادقی بمرود راهبر اولین کانون همیاری اجتماعی استان خراسان جنوبی با همکاری و همراهی شبکه توسعه اجتماعی رسالت نخستین هسته کار و زندگی دامپروری در نقطه صفر مرزی شهرستان زیرکوه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال تشکیل شد.

صادقی بمرود اظهار داشت: تاکنون در شهرستان زیرکوه تعداد ۱۵ هسته کار و زندگی دامپروری به صورت رسمی فعال شده و تعداد ۲۵ هسته کار و زندگی دامپروری و ۵ هسته کار و زندگی خیاطی با اتمام تشکیل پرونده، در دست اقدام می باشد که ان شاءالله تا ابتدای شهریور ماه جاری به صورت رسمی افتتاح خواهند شد.

 

گفتنی است تاکنون ۲۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه نیز به اعضای کانون همیاری اجتماعی صاحبدلان جوان خاوران به صورت کاملا غیرحضوری و با استفاده از خدمات نوین اینترنتی بانک قرض الحسنه رسالت پرداخت شده است.

 

شایان ذکر است کانون همیاری اجتماعی صاحبدلان جوان خاوران شهرستان مرزی زیرکوه دارای ۲۲۰ نفر عضو فعال می باشد که از خدمات سامانه همیاری اجتماعی،سامانه مرآت و سامانه بازار اعضا بهره مند شده اند

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله