جانفشانی مأموران گشت پلیس بیرجند در نجات جان جوان ۲۶ ساله/ سرباز فداکار پلیس به شهروند “بیرجندی” جان دوباره بخشید

?فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: سزباز فداکار کلانتری ۱۴ شهرستان بیرجند فردی را از غرق شدگی حتمی نجات داد.

? سرهنگ”علیرضا فولادی” اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که یک خودروی سواری در رودخانه حدفاصل”چهکند” و “سپاه” گیر کرده است و نیاز به کمک دارد بلافاصله تیم گشتی کلانتری ۱۴ شهرستان بیرجند به محل حادثه اعزام شدند.

?فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان داشت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک خودروی پراید که از سمت “چهکند” به سمت “سپاه انصارالرضا” در حال حرکت بوده به دلیل خاموش شدن خودرو و طغیان آب، در داخل رودخانه گیر کرده و راننده خودرو در حال غرق شدن است.

?سرهنگ فولادی افزود: سرتیم گشت کلانتری ۱۴ بلافاصله موضوع را به نیورهای امدادی و هلال احمر اعلام کرد ولی با توجه به نبود زمان و امکان هر لحظه غرق شدن راننده خودرو، سرباز وظیفه شناس پلیس با فداکاری به داخل رودخانه رفته و راننده ۲۶ ساله خوردو را از مرگ حتمی نجات داد.

?وی تصریح کرد: با حضور نیروهای هلال احمر خودرو به بیرون از رودخانه هدایت شد و مردم و شهروندان از این اقدام خداپسندانه و شجاعت مأموران گشت پلیس تقدیر کردند.

?سرهنگ فولادی با بیان این که راننده و سرنشین گشت پلیس که با فداکاری به این جوان بیرجندی جانی دوباره بخشیدند مورد تقدیر قرار گرفتند؛ تصریح کرد: پلیس با جانفشانی در همه مأموریت ها حاضر می شود و در صورت امدادخواهی شهروندان به یاری مردم شتافته و امدادرسانی می کند.