خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول در زمینه اطلاع‌رسانی طرح اقدام ملی مسکن و رتبه دوم در بررسی ثبت‌نام کنندگان طرح اقدام ملی براساس نسبت متقاضیان تایید نهایی شده به متقاضیان حائز شرایط شد.

صبح امروز و در راستای بررسی آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در کشور، وزیر راه و شهرسازی طی ارتباط ویدیو کنفرانس با مدیران کل راه و شهرسازی استان‌های سراسر کشور از آخرین وضعیت اجرایی طرح اقدام ملی مسکن مطلع و موانع و مشکلات موجود بررسی شد.

محمد اسلامی در این جلسه اظهار داشت: در سه روز گذشته رشد بسیار خوبی در افتتاح حساب توسط متقاضیان تایید نهایی شده طرح اقدام ملی مسکن صورت گرفته است و باید هرچه سریعتر نسبت به اجرای طرح اقدام ملی و رفع دغدغه مردم نسبت به تامین مسکن اقدام شود.

وی گفت: برنامه زمان‌بندی باید در سطح استان‌ها مورد تاکید قرار گیرد و متحد و یکپارچه در اجرای هرچه بهتر طرح اقدام ملی مسکن قدم برداریم.

همچنین بنا بر اعلام معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در این جلسه، اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول در زمینه اطلاع‌رسانی در طرح اقدام ملی مسکن، رتبه دوم در بررسی ثبت‌نام کنندگان طرح اقدام ملی براساس نسبت متقاضیان تایید نهایی شده به متقاضیان حائز شرایط و در مجموع کسب رتبه پنجم در سطح کشور در طرح اقدام ملی مسکن شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی نیز با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در استان گفت: در شهرستان‌های طبس و فردوس رکورددار واریز وجه برای طرح اقدام ملی نسبت به سطح کشور هستیم.

وحید داعی افزود: در حال حاضر آمادگی کامل درخصوص واگذاری زمین به صورت گروهی به ثبت‌نام کنندگان طرح اقدام ملی را داریم.