وزیر ورزش و جوانان گفت: خراسان جنوبی از استان‌های پرظرفیت کشور است.
سلطانی فر که برای افتتاح چندین پروژه ورزشی به خراسان جنوبی سفر کرده در حاشیه مراسم افتتاح سالن بین‌المللی اسکواش بیرجند به خبرنگاران خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی در همه بخش‌های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و تجارت ، توانمندی های زیادی دارد.
?وی ادامه داد: با وجود بیش از ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان از این پتانسیل مطلوب می توان در زمینه تجارت بین الملل بهره برد.
وزیر معین استان خراسان جنوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی با اشاره به مشکلات و موانع موجود اظهار امیدواری کرد؛ با برطرف شدن موانع بتوانیم در بخش تجارت شاهد رشد و شکوفایی این استان مرزی باشیم و در سایر بخش‌ها نیز مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف نماییم.
?سلطانی فر هدف از سفرش به استان خراسان جنوبی را افتتاح چندین پروژه ورزشی، بازدید از پروژه‌های مربوط به امور اقتصاد مقاومتی و حضور در نشست اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
?وی تأکید کرد: در این نشست ها با حضور استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیران خراسان جنوبی مسایل مرتبط با مشکلات اقتصادی استان، تنگناها، پیچیدگی‌ها و موانع بررسی می شود.
?به گفته وی؛موارد مطرح شده در این جلسه و مصوبات آن در جلسه هیئت دولت و ستاد مرکزی اقتصادی مقاومتی که به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار می‌شود، عنوان و پیگیری خواهد شد.
?شایان ذکر است: وزیر ورزش و جوانان به همراه معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، رییس مرکز مشارکت ‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در ورزش، مدیرکل امور مجلس و مدیرکل مرکز اطلاع‌رسانی وزارت وزرش و جوانان در سفر یک روزه خود به استان خراسان جنوبی ۱۳ پروژه ورزشی را افتتاح می نمایند