چهارمین مرحله گام سوم رزمایش کمک‌های مومنانه در خراسان جنوبی آغاز شد و در آستانه سال نو بیش از هشت هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال سه گام رزمایش کمک مومنانه در استان برگزار شد که در این رزمایش‌ها، ۳۷۰ میلیارد تومان جمع‌آوری و برای نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا هزینه شده است.

سرهنگ رضا هزاری روز یکشنبه در مراسم آغاز چهارمین مرحله از گام سوم رزمایش کمک‌های مومنانه در خراسان جنوبی افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان (اردیبهشت امسال) که فرمودند برای دستگیری از مردم آسیب‌دیده از ویروس کرونا کمک مومنانه و مواسات انجام شود، در کشور و استان خراسان جنوبی برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت و ستاد رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه ایجاد شد.

وی گفت: امروز چهارمین مرحله از گام سوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع هشت هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: گام‌های بعدی رزمایش کمک‌های مومنانه ماه‌های شعبان و رمضان سال آینده برگزار می‌شود.

وی گفت: گام اول رزمایش کمک مومنانه در ماه ربیع الاول تا شعبان، گام دوم در دهه بصیرت و گام سوم در دهه فجر امسال برگزار شد.

سرهنگ هزاری اظهار داشت: علاوه بر سبد معیشتی، سبد بهداشتی، خدمات بهداشتی و درمانی، اهدای خون، کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، جمع‌آوری و توزیع لوازم التحریر، کمک به تهیه جهیزیه، ایجاد اشتغال و کمک به ساخت و تعمیر مسکن محرومان نیز در گام سوم کمک‌های مومنانه در دستور کار قرار گرفته است.