سید ابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، در راس گروهی از مسئولین استانی و شهرستانی از اقامتگاه بوم گردی ناظر روستای هریوند شهرستان سربیشه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان جنوبی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری هدف از سفر به این استان را بررسی و تبادل نظر پیرامون آیین نامه اجرایی و قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری بیان کرد و سقف اعتبارات این استان را مبلغی حدود ۳۰۰میلیارد تومان در حوزه اشتغال پایدار روستایی عنوان داشت.

رضوی در بازدید از اقامتگاه بوم گردی ناظر، ضمن مثبت خواندن اقدامات انجام شده برای اجرای طرح های گردشگری در شهرستان سربیشه گفت: ما به دنبال ایجاد اشتغال از طریق توسعه گردشگری و رونق تولیدات صنایع دستی در سطح روستاها هستیم ودر این راستا بایستی بخش خصوصی و افراد تولید کننده نیز وارد بازار کار تولید شوند.

او اذعان کرد: خوشبختانه استان خراسان جنوبی در طرح های ایجاد اشتغال پایدار روستایی در سطح کشور اول بوده و امیدواریم بتوانیم در روستاهای مرزی هم همینگونه موفق باشیم.

رضویی افزود: توجه به صنایع دستی و گردشگری از جمله اولویت های ما برای رونق روستاها و ایجاد اشتغال پایدار است و روستاییان عزیز فعال در این عرصه مطمئن باشند که جز حمایت از ما چیزی نخواهند دید و خوشبختانه بحث تولیدات صنایع دستی در استان خراسان جنوبی از رونق بالایی برخوردار است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله