بوستان آیت الله بهجت با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در مهرشهر بیرجند به بهره برداری رسید.

شهردار بیرجند پنجشنبه شب در آیین افتتاح این طرح عمران شهری گفت: بوستان آیت الله بهجت با هدف خدمت به شهروندان به ویژه مردم مناطق کمتر برخوردار در محدوده مهرشهر بیرجند افتتاح شد.
محمدعلی جاوید افزود: این بوستان به درخواست شورای اسلامی شهر بیرجند برای ایجاد عدالت اجتماعی در همه نقاط شهر و تعریف فضای سبز برای مناطق کمتر برخوردار همزمان با هفته شوراهای اسلامی در اردیبهشت ماه امسال کلنگ زنی شد.
وی اظهار داشت: این مکان در زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان ایجاد شد و در این محله عملیات اجرایی پروژه کانال متروکه وسط محدوده مهرشهر با محدوده ۱۰ هکتار را به زودی آغاز می کنیم.
شهردار بیرجند گفت: عملیات تهیه طرح این پروژه انجام شده است و تا ۲ ماه آینده عملیات اجرایی آن شروع می شود.
وی افزود: انجام عملیات آبرسانی به محدوده مهرشهر هم آغاز و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل منابع داخلی برای این پروژه تعریف شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند هم گفت: شورای اسلامی شهر، با توجه به اصل یکصدم قانون اساسی و قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا، وظیفه های متعددی دارد و در این اصل از پیشبرد سریع برنامه های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و غیره صحبت کرده است.
ابراهیم تقی زاده اضافه کرد: همه معابر خاکی که در محله مهرشهر بیرجند وجود داشته در سال جاری آسفالت شده است.
وی تصریح کرد: انتقال خط آب از منطقه جنوب شهر به منطقه شمال شهر طراحی و بخشی از آن اجرا شده است.
رئیس شورای شهر بیرجند گفت: مجتمع بزرگ فرهنگی صیاد شیرازی بیرجند نیز در حال کار است و مدتی بعد به بهره برداری می رسد.
وی افزود: طرح ایجاد میدان بزرگ اجتماعات شهری را در دستور کار داریم تا بتواند میدان بزرگ شهر برای برگزاری اجتماعات بزرگ شهری و راهپیمایی ها باشد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله