#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح ملی غربالگری بیماری کرونا برای مشمولان اعزامی به خدمت مقدس سربازی به مراکز آموزش نیروهای مسلح در روز یکم خرداد ماه سال ۹۹ در استان خبر داد.

سرهنگ “سید احمد حسینی” در تشریح این خبر اظهارداشت: مشمولان وظیفه عمومی اعزامی یکم خرداد ماه سال ۱۳۹۹ قبل از حضور در وظیفه عمومی استان برای اعزام به خدمت مقدس سربازی باید در طرح ملی غربالگری پیشگیری از بیماری کرونا حضور یابند.

وی تصریح کرد: این عزیزان باید قبل از اعزام با مراجعه به نزدیکترین مراکز بهداشت محل سکونتشان مورد معاینه قرار گیرند تا از نظر ابتلا به ویروس کرونا اطمینان حاصل تا خدای نکرده موجب انتقال ویروس به دیگران نشود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی خطاب به مشمولان توصیه کرد: در زمان اعزام به خدمت ضمن رعایت نکات بهداشتی اعم ازکوتاه کردن موی سر و ناخن نسبت به همراه داشتن لوازم شخصی از جمله قاشق و چنگال وبه ویژه ماسک و دستکش و….برابر پروتکل های بهداشتی اقدام کنند.

سرهنگ سید احمد حسینی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط موجود و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ورعایت پروتکل های بهداشتی از خانواده مشمولان خواست از حضور و تجمع در محل معاونت وظیفه عمومی استان خودداری و ممانعت به عمل خواهد آمد .

وی گفت: با اشاره به اینکه مشمولان اعزامی به مراکز آموزشی بایستی جیره خشک بین راهی به منظور جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا را به همراه داشته باشند، گفت: رانندگان و مأموران بدرقه در طول مسیر حق توقف در رستوران های تو راهی برای صرف غذا را ندارند و هزینه پذیرایی توراهی بعدا به شماره کارت مشمول واریز خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی خراسان جنوبی در پایان گفت: مشمولان وظیفه اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص تأهل، پدر نظامی شاغل یا بازنشسته، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد و خانواده درجه یک شهداء و…) را به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان متذکر شد مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.