مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در نشست تبیینی با مدیران رسانه و فعالان فضای مجازی استان پیرامون جنگ شناختی و نبرد ادارکی گفت: امپراطوری رسانه ای جبهه استکبار قصد دارد در جنگ شناختی، دستگاه محاسباتی مردم و خصوصاً جوانان را دچار اختلال کند؛ که در این شرایط می طلبد رسانه ها با نگاه انقلابی و ایمان به وعده الهی بر دروغ پردازی های بی اساس آنها فائق آیند.

علی فرخنده در نشست تبیینی با مدیران رسانه و فعالان فضای مجازی پیرامون جنگ شناختی و نبرد ادارکی که با حضور میهمان کشوری در فرمانداری بیرجند برگزار شد، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: در این بیانیه فرصت ها، تهدیدها و نقاط قوت و ضعف و همچنین مسائل پیش روی انقلاب از سوی مقام معظم رهبری برای مسئولان، مردم و به ویژه جوانان ترسیم شده است.

وی با بیان اینکه مهم ترین تهدید انقلاب در گام دوم، رسانه ضد اخلاق غرب است؛ تصریح کرد: امپراطوری رسانه ای جبهه استکبار قصد دارد در جنگ شناختی دستگاه محاسباتی مردم و خصوصاً جوانان را دچار اختلال کند. در این شرایط می طلبد رسانه ها با نگاه انقلابی و ایمان به وعده الهی به مصداق آیه شریفه ی «کَم مِن فِئَهٍ قَلیلَهٍ غَلَبَت فِئَهً کَثیرَهً بِإِذنِ اللَّه» بر دروغ پردازی های بی اساس آنها فائق آیند.

فرخنده با بیان اینکه براساس گفتمان رهبری، انقلاب ادامه مسیر حضرت امام(ره) جز با بصیرت و صبر امکان پذیر نمی باشد؛ گفت: تبیین دستاوردهای ارزنده انقلاب، معرفی چهره واقعی غرب و اطلاع رسانی مناسب از خدمات دولت مردمی ایران قوی یکی از مهم ترین راهکارهای خنثی سازی طراحی های شوم نظام سلطه و امید آفرینی در سطح جامعه می باشد.

گفتنی است؛ در پایان این نشست تحلیلی مستند با نگاه فرهنگی اجتماعی از وقایع اخیر برای جمع حاضر ارائه گردید.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور