علاقه‌مندان برای شرکت در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی تا نهم خرداد فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: این دوره از جشنواره هم آخرین مهلت ثبت نام در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۹ خرداداکنون در قالب کتاب‌خوان مجازی، چهار گزینه‌ای، داستانک نویسی، روزنامه کتاب، نمایش خلاق و نقاشی در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی در حال برگزاری است.
وفایی با اشاره به اینکه دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت الکترونیک برگزار شده است، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره پاک ائمه معصومین (علیهم‌السلام) است.
وی گفت: در هر دوره منابع مرتبط با سیره یکی از معصومین (علیهم السلام) به کتاب‌های این جشنواره اضافه می‌شود که بر این اساس کتاب‌هایی با موضوع حضرت امام هادی (ع) به عنوان بخش ویژه دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در نظر گرفته شده است.
علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا ۹ خرداد با مراجعه به سایت سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی به آدرس www.samakpl.ir و یا سایت جشنواره رضوی به نشانی www.razavi.iranpl.ir ثبت نام و فایل کتاب‌ها را دریافت کنند.