استاندار خراسان جنوبی گفت: میزبانی مسابقات ورزشی کشوری و منطقه‌ای، فرصت خوبی برای معرفی استان است از این رو نباید فرصت میزبانی لیگ کشوری والیبال را از دست بدهیم.

 جواد قناعت در جلسه دیدار ورزشکار استانی، مهسا کدخدا کاپیتان تیم ملی والیبال کشور، با تأکید بر تعامل دستگاه ها در هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات، تصریح کرد: با توجه به نیاز حوزه ورزش و جوانان به خوابگاه برای اسکان ورزشکارانی که در این لیگ، مهمان خراسان جنوبی هستند ضرورت دارد از ظرفیت مهمانسراهای ادارات و هتل‌های استان در این زمینه استفاده شود.

وی ادامه داد: برگزاری چنین مسابقاتی است که کمک می‌کند، دیگر بیرجند با بجنورد و بروجن اشتباه گرفته نشود.

استاندار خراسان جنوبی به ضعف زیرساخت‌ها در استان اشاره کرد و گفت: این کمبودها سبب شده، استان از وجود سرمایه گذاران توانمند محروم بماند.

وی تصریح کرد: ورود سرمایه‌گذاران به موضوع حمایت از ورزشکاران، هم به تقویت جامعه ورزشی کمک می‌کند و هم باعث معرفی واحدهای تولیدی می‌شود.

قناعت با بیان اینکه در بحث لیگ والیبال هم می‌توان از ظرفیت سرمایه‌گذاران به نحو شایسته‌ای استفاده کرد یادآور شد: حمایت ورزشکاران صاحب‌نام یک تکلیف برای همه حوزه ها است.

وی درخصوص رفع مشکلات و مطالبات مهسا کدخدا ورزشکار تیم ملی والیبال بنام استان خراسان جنوبی قول پیگیری داد.

مهسا کدخدا، بازیکن تیم ملی والیبال زنان ایران است که سابقه بازی در تیم‌های بانک سرمایه و پیکان تهران و همچنین نائب قهرمانی در لیگ برتر ایران را نیز دارد.

وی نخستین بازیکن از خراسان جنوبی است که در تیم ملی والیبال زنان حضور داشته است.

مهسا کدخدا از سال ۱۳۸۶ به عضویت تیم‌ ملی درآمده و در سال ۱۳۸۹ به عنوان کاپیتان تیم ملی نوجوانان ایران به رقابت‌های جهانی اعزام شده است.

وی به همراه باشگاه پرسپولیس مقام سوم مسابقات قهرمانی والیبال آسیا را کسب کرده و به همراه تیم ملی تورنمنت بین‌ المللی Szeles Peter مجارستان به نائب قهرمانی رسید و به عنوان بهترین آبشارزن تورنمنت انتخاب شد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور