#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: تولید، راه اصلی عبور از مصائب و سختی های کشور می باشد.
دکتر قناعت با تأکید بر این مطلب در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال ۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: نگاه هوشمندانه و کارشناسانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به مسایل و در تعیین شعار سال، نشان می دهد که اکسیر حل مشکلات کشور، تمرکز بر تولید و رواج و رونق تولید ملی است.
?وی ادامه داد: تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر محور قرار دادن تولید در شعارها به این جهت است که تولید، رشد اقتصادی، اشتغالزایی، کاهش تورم، افزایش درآمد سالانه و در نهایت رضایت عمومی را به همراه دارد و از بعد روانی هم تأثیرات فراوانی بر بالا بردن اعتماد بنفس ملی و عزت مندی در عرصه های بین المللی دارد.
?استاندار با بیان این که، شعار سال ۱۴۰۱، نگرش هدفمند به تولید اقتصاد محور را دنبال می کند، تصریح نمود: این شعار، چهره جدیدی از تولید را نشان می دهد که بر دو ویژگی دانش بنیان بودن و اشتغال آفرین بودن تأکید دارد.
?وی ادامه داد: آن چه در شرایط فعلی از مشکلات اساسی کشور و بسیار آزار دهنده است، اقتصاد و معیشت مردم می باشد که با دانش بنیان کردن تولید ، مرتفع خواهد شد.
?استاندار در بخش ابتدایی سخنانش با تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سخنرانی ابتدای سال ایشان به رمزگشایی صفات ارائه شده برای دولت سیزدهم پرداخت و گفت: بر اساس فرمایشات رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی) ، دولت سیزدهم دولتی متفاوت است که ریل جداگانه ای از دولت قبل دارد و چرخش گفتمانی را رقم زده، در این دولت، سیاست های دولتی از قلمرو اسلام رحمانی به اسلام انقلابی تغییر کرده و نظریه دوگانه جعلی و ساختگی آشتی و قهر با دنیا را به دوگانه جدید پیشرفت برون زا و درون زا تبدیل کرده است.
?قناعت ویژگی دوم دولت را بر اساس این بیانات، مردمی بودن عنوان کرد و خاطرنشان نمود: برخلاف دولت قبل که تصمیم گیری ها در جلسات بسته رقم می خورد، در این دولت هیچ چیز محرمانه ای وجود ندارد و موضوعات اجتماعی بسیار مهم و حیاتی است.
?وی ادامه داد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دولت سیزدهم، امیدآفرین است و برای جامعه ای که دچار بی اعتمادی سیاسی و گرفتار ناامیدی اجتماعی شده، آینده روشن ترسیم خواهد کرد.
?به گفته وی؛ بی اعتمادی مردم، حاصل سیاست های غلط ۸ سال گذشته است.
?استاندار ، پرتحرک بودن را از دیگر ویژگی های دولت سیزدهم نام برد و گفت: در این دولت نیروها به صورت میدانی فعالیت می کنند و تنها به سند چشم انداز و سند آمایش سرزمینی و دیگر سندهای توسعه اکتفا ندارند، بلکه با حضور در بین مردم به رصد شرایط می پردازند.
?به گفته وی؛ طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، دولت سیزدهم، دولتی عمل کننده است.
?قناعت متذکر شد: بنا به پیش بینی های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دولت با ویژگی های خاصی که دارد، از مشکلات عبور خواهد کرد و به زودی شاهد توسعه و پیشرفت کشور خواهیم بود.