🔹معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت : تلاش دشمن طی همه سال های گذشته برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در استان بی نتیجه مانده است.
سید محمد رضا طالبی با بیان این مطلب در جلسه هماهنگی برنامه های هفته وحدت، بر همکاری همه مدیران برای برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت هفته وحدت تأکید کرد.
🔹وی با تأکید بر اینکه وحدت و همدلی بین پیروان اقوام و مذاهب در استان مثال زدنی است، اظهار داشت: اهل تشیع و تسنن استان در طول تاریخ انقلاب با اخوت و همدلی با همدیگر زندگی کرده اند و دشمن علیرغم همه تلاش ها و توطئه ها، نتوانسته در این وحدت خدشه وارد کند.
🔹معاون استاندار، حضور و مشارکت اهل سنت در صحنه ها و عرصه های مختلف را نشانه همراهی و اعتماد آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.
🔹طالبی با ذکر این نکته که دشمن تشدید اختلافات قومی و مذهبی را در دستور کار داشته و دارد، متذکر شد: در سال های اخیر با همراهی معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران برخی عوامل داخلی تلاش داشتند تا با سوء استفاده از برخی حوادث، بر آتش این اختلافات بدمند و کشور را دچار چندپارچگی نمایند.
🔹وی تأکید کرد: ما اطمینان داریم برای همه ایرانیان از هر قوم و مذهب، هویت اسلامی و ایرانی و یکپارچگی ملی و سرزمینی یک اصل خدشه ناپذیر است و مطمئناً کمافی السابق نیز دشمن در تحقق خواسته شوم خود ناکام خواهد ماند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور