نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: احیای روضه‌های خانگی، تصرف فضای مجازی، مجهز کردن رسانه ملی در سطح کشور و حتی خارج از کشور، استفاده از بهترین سخنرانان با تعیین وقت مشخص و اطلاع‌رسانی به موقع را می‌توان در شرایط خاص امسال مورد توجه قرار داد.

 حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در دیدار دبیر جامعه ایمانی مشعر اظهار داشت: از زحماتی که به صورت فنی و با همه مشکلات موجود در راستای برگزاری مراسم محرم انجام می‌دهید، قدردانی می‌کنم که امیدواریم خداوند به شما جزای خیر دهد.

وی افزود: جریان ویروس کرونا شاید در آینده موانع و مشکلات دیگری نیز پیش آورد اما برای ما یک تجربه جدید است لذا باید با مشاوره و رعایت اصول و تمرین، خود را با هر شرایطی مطابقت دهیم تا محرم ما، محرم باشد، زیرا کُلُّ شَهر محرم، کُلُّ یُوم عاشورا و کُلُّ اَرض کربلا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر استفاده از شیوه‌های نوین رسانه‌ای برای انتقال پیام کربلا تاکید کرد و گفت: باید برنامه‌ریزی شود تا چگونه می‌توان در این شرایط خاص پیام کربلا را رساند و ظالم و مظلوم را معرفی و جبهه جهاد و مبارزه علیه ظلم را تجهیز کرد.

وی تصریح کرد: امروز اگرچه مشکلاتی وجود دارد اما ابزارهای دیگری نیز وجود دارد که نعمت‌های خدا است و باید از آن به خوبی بهره‌برداری کرد که البته اصل بهره‌برداری از آنها، ابتکار است.