#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

“تبدیل تهدید به فرصت توسط دانش آموزان و فرهنگیان استان”
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: جامعه ی فرهنگیان و دانش آموزان استان با رعایت دقیق پویش در خانه بمانیم، تهدید خطرناک کرونا ویروس را به فرصتی جدید برای یاددهی و یاد گیری تبدیل کردند.
، محمد علی واقعی در بیانیه ای ضمن تشکر از جامعه فرهنگی و دانش آموزی در رعایت پویش در خانه بمانیم از اجرای برنامه های استاندار خراسان جنوبی در تشریح طرح فاصله اجتماعی و قطع زنجیره انتقال کرونا در استان قدردانی کرد.
در متن بیانیه ی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی آمده است:
باسمه تعالی
درود و سپاس بر ایثارو از خودگذشتگی کسانی که از آسایش و استراحت خویش می‌گذرند تا از مرزهای سلامت و امنیت روانی جامعه صیانت نموده و با تلاش خود مرهمی باشند بر دلهای مضطرب و نگران همنوعان خود.
بر دستان مهربانی که در چنین روزهایی که نه دستی به دوستی و نه آغوشی به گرمی حتی برای عزیزترین عزیزان باز نمی شود و مسیح وار دست شفا به سوی آنان دراز می کنند، را بوسه زد.
بی شک در شرایط حساس و بحران کنونی ناشی از ویروس کرنا که ایران اسلامی را درگیر و گرفتار ساخته است، بدون شک همراهی، همدلی و رعایت اصول اولیه بهداشتی و نکات توصیه شده توسط ستاد مرکزی مقابله با کرونا ویروس در کنار توکل به ذات احدیت و توسل به ائمه اطهار به ویژه یاری طلبیدن از امام عصر(عج) ، رکن اصلی غلبه و عبور موفقیت‌آمیز از بحران خواهد بود.
اینجانب از کلیه ی فرهنگیان مومن و متعهد؛ و دانش آموزان سخت کوش و جویای علم و دانش بهارستان علم و ادب که از آغاز شیوع این ویروس در استان با پیوستن به پویش در خانه بمانیم و اجرای برنامه های ستاد مبارزه با کرونا صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و به نمایندگی از این قشر فرهیخته، از اقدامات آقای معتمدیان؛ استاندار محبوب و جهادی خراسان جنوبی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا که اجرایی شده، به ویژه طرح قطع زنجیره کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی قدر دانی می نمایم و یقین دارم فرهنگیان و دانش آموزان فرصت شناس، آگاه و فرهیخته ی استان در کنار سایر اقشار جامعه با درایت؛ و درک شرایط حساس فعلی همچون گذشته در خط مقدم جبهه ی خدمت بوده و پشتوانه ای محکم برای اجرای برنامه های ستاد مبارزه با کرونا استان خواهند بود.

محمد علی واقعی
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی